Uppfylla en fantasi..
Hade egentligen inte skriva detta men då jag är hemma och vabbar och är uttråkad så gör jag det ändå.
Jag har sedan en tid tillbaka nytt jobb som gjort att mitt liv fått en rejäl nytändning med bra ekonomi och mer livsglädje. Det måste ha återspeglats i min utstrålning på nåt vis för jag får helt plötsligt mer uppmärksamhet från kvinnor inbillar jag mig och på en AW i fredags så fick jag verkligen ett bevis på detta.
Det var den första AWn med nya kollegorna och då det var en hel del irländare med som inte spottar i glaset blev jag ganska rund under fötterna. En av grabbarnas sambo slöt upp senare på kvällen och hon flörtade ganska oblygt med mig. Hennes kille är rätt stor och jag tänkte att ser han detta blir jag nedslagen. Men kvällen går och jag går på toan på den krog vi befinner oss på. När jag är klar och påväg ut står hon där utanför och väntar. Det slutar med att vi båda går in på toan och hånglar och hon låter mina händer utforska hennes magnifika kropp.
Min fru har cancer så det blir inte så mkt action där hemma så det var verkligen en maxad upplevelse. Vi kanske var där inne i fem minuter max innan vi gick ut igen. Sen kommer överraskning nummer två! Hon sätter sig bredvid sin sambo (min kollega) och viskar nåt. Han ser på mig och flinar. Innan vi avslutar kvällen säger hon: skulle du vara intresserad av att komma hem till oss någon kväll och busa lite mer?
Jag svarade: kanske det och log.
Har aldrig haft en trekant förut men har alltid varit en dröm. Är det värt att vara otrogen? Jag är inte den som lätt får skuldkänslor men vill ändå veta om själva upplevelsen MMF är så bra som jag tror?
Nån med erfarenhet som kan ge lite tips?