Inlägg från: UngGubbeinorr |Visa alla inlägg
  • UngGubbeinorr

Jag vågar knappt äta längre

Ingen blir "tandläkare" utan att redan ha sadistiska drag. Du lider av Post Traumatiskt Stress Symptom och du är defenitivt inte ensam. Finns mindre samhällen i Sverige där hela generationer födda på 60-70-talet har bedrövligt dålig tandstatus på grund av någon sadist till tandläkare som njöt av av att misshandla barn och något alternativ till "auktoriteten" fanns inte. Skulle tro att det handlar om uppåt en halv miljon i Sverige.

• UngGubbeinorr
    Tecum skrev 2025-09-10 19:01:37 följande:
    Så var det förr och det är en vårdskandal som ingen vill ta i. Vi hade en sadist som ...
    Ja, i mitt fall som mer än vuxen, så är det så att jag inte vill förstöra resten av mitt i fängelse om "proppen går", tar trots allt bara tre sekunder att döda en människa. Utsätter mig inte för risken. De var dessutom nära att döda mig två gånger under narkos i tonåren på tandläkarhögskolan och de tänderna de "lagade" finns inte mer sedan närmare 20 år tillbaks. Men de tänder som sk "tandläkare" inte rört, de har jag kvar.
  • UngGubbeinorr

Kolla in hockeyspelare.. Utvisade i båset saknar många av dem en rad tänder. Minns hur min farfar skrattade verkligen hjärtligt, alltså inte elakt utan kul. Men sedan i TV-intervjun så har de plötsligt fullt garnityr. Några nya stifttänder å liknande får de inte, inte förrän de slutat spela hockey. Bär gluggarna med ryggrad! Det är inte hela världen med några borta, det är okej. Bara man inte har fysiska problem av det. Resten är bara groller i huvudet.

Svar på tråden Jag vågar knappt äta längre