Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

Olyckligt kär, kan inte släppa exet.

Jag hade en kort fling på några månader vi var inte ens tillsammans. När det tog slut hade jag jättesvårt att acceptera det. Nu har det snart gått ett år men jag  fortfarande så stor sorg över det här och har jättesvårt att släppa honom. Jag vet inte riktigt hur jag ska komma över den här mannen och hur jag ska gå vidare som.

• Svar på tråden Olyckligt kär, kan inte släppa exet.
  • Anonym (Ledsen)

Ja det är sant att det var väl inte ett riktigt förhållande bara en fling en kort sådan Han ville ju fortsätta vara vänner men jag kände att jag kunde inte vara det eftersom jag var för kär. Han försökte trots att jag inte ville ha kontakt att kontakta mig flera gånger men jag har alltid avfärdat det och blockerat honom till slut. Nu var det ju ganska många månader sen jag hade någon slags kontakt med honom. Jag sitter inte hemma och tittar på bilder eller gamla konversationer. Jag har prövar åt att dejta andra killar Jag hade till och med ett annat kort litet förhållande och ändå känns det som att jag sitter fast känslomässigt. Det här är absolut ingen drömkille jag vet att han inte är bra för mig men känslorna var så otroligt starka med honom och det är det jag tror jag längtar efter just förälskelsen i sig själv som jag inte har känt något liknande på 20 år

Svar på tråden Olyckligt kär, kan inte släppa exet.