• Anonym (O)

Har du haft rimming?

hsr Du någon gång testat rimming, dvs att bli slickad i analen alternativt skicka någon där? Skriv gärna vad du tyckte om det också, samt din ålder, ditt kön och om det är ett vanligt inslag i ditt sexliv. 

• Svar på tråden Har du haft rimming?
  • Anonym (Man)

Både gett och fått. Jag går igång på det och jag än man. Första gången var för runt 25 år sedan och har fått och gett me ett flertal kvinnor. Inte fått med min nuvarande kvinna och skulle inte be om det och aldrig gjort det tidigare heller.

• Anonym (M)

Jag har gjort det och väldigt uppskattat av min kvinna. Aldrig fått.

• Anonym (Sjukt)
    Anonym (Anna) skrev 2025-09-06 09:14:41 följande:

Skulle aldrig varken ge eller få.

Inte jag heller. Fy fan vad äckligt. Hur kan man ens komma på nåt så svinigt. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (tess)

Nej fy fan, hade nog get en smäll och slängt ut svinet som försökt på sig något sådant med mig.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kvinna)

Jag får ibland av män som gärna vill. Det är skönt men inget jag ber om eller ser som ett måste. Är hyfsat likgiltig inför det, men de får om det är nåt de gillar. Jag ogillar det inte men det känns neutralt och lite skönt. 

Har aldrig gett och kommer heller aldrig. 

• Anonym (Kia)

Slickar och blir slickad.

• Anonym (Nej)

Aldrig gjort eller fått. Kommer aldrig att ske heller. Tänder inte på koprofiler.

• Anonym (Knegoff)
    Anonym (Nej) skrev 2025-09-06 23:06:06 följande:

Aldrig gjort eller fått. Kommer aldrig att ske heller. Tänder inte på koprofiler.

Med risk att låta petig, men ingen har pratat om att äta avföring fyi
Svar på tråden Har du haft rimming?