• Anonym (O)

Har du haft rimming?

hsr Du någon gång testat rimming, dvs att bli slickad i analen alternativt skicka någon där? Skriv gärna vad du tyckte om det också, samt din ålder, ditt kön och om det är ett vanligt inslag i ditt sexliv. 

• Svar på tråden Har du haft rimming?
  • Anonym (Knegoff)
    Anonym (Nej) skrev 2025-09-07 00:35:43 följande:
    Jag har aldrig pratat om vare sig transpersoner eller homosexuella. Och nej, jag har inget emot någon av de två folkgrupperna. 

Diskussionen handlar om avföringssex och det är inte attraktivt för de allra flesta. 
    ""Nej, analen är inte menad att töjas utifrån, bara inifrån och utåt och det är inte samma sak. "" Det är dina ord.

Ok, så du är ok med bögar och transkvinnor så länge de avstår sex? Är det så vi skall förstå dig?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Knegoff) skrev 2025-09-07 01:09:38 följande:
    ""Nej, analen är inte menad att töjas utifrån, bara inifrån och utåt och det är inte samma sak. "" Det är dina ord.

Ok, så du är ok med bögar och transkvinnor så länge de avstår sex? Är det så vi skall förstå dig?
    Jag bryr mig inte om vilken läggning folk har. Struntar också i om vissa människor (oavsett läggning) väljer att misshandla sina kroppar med avföringsbakterier eller onaturlig töjning.

Frågan här i diskussionen var dock riktad mot oss medlemmar på forumet och då kommer jag också att ge mina synpunkter för egen del.
  • Anonym (Jupp)
    Anonym (Nej) skrev 2025-09-07 01:14:12 följande:
    Jag bryr mig inte om vilken läggning folk har. Struntar också i om vissa människor (oavsett läggning) väljer att misshandla sina kroppar med avföringsbakterier eller onaturlig töjning.

Frågan här i diskussionen var dock riktad mot oss medlemmar på forumet och då kommer jag också att ge mina synpunkter för egen del.
    Haha med ditt resonemang så är allt oralsex vidrigt då? För slickar man tex fitta d är ju där pisset kommer ifrån 

Men du vet man kan tvätta sig innan
  • Anonym (Kia)

Jag antar att ni som ogillar inte tar i dörrhandtag.

• Anonym (Nej)
    Anonym (Jupp) skrev 2025-09-07 02:25:01 följande:
    Haha med ditt resonemang så är allt oralsex vidrigt då? För slickar  man där ju där pisset kommer ifrån 

Men du vet man kan tvätta sig innan
    För det första så sluta vara grov. Ska du prata med mig så var inte vulgär utan uttryck dig vuxet och som en anständig person och inga f-bomber. För det andra så är även oralt på det sättet ofräscht, samtidigt går det inte att jämföra med avföring eftersom det sista inte bara är ofräscht utan även skadligt. Därför som normalfuntade personer inte ens tänker tanken på att göra nåt så motbjudande. 

Spelar ingen roll om man tvättar sig innan. Fullt med avföringsbakterier där ändå och äckligt som sagt.

Någon nämnde dörrhandtag och även detta är en fullkomligt orimlig jämförelse.
    då skillnaden där är att dörrhandtag nästan är ett måste eftersom dörrar finns och måste öppnas överallt och man har inte mycket annat till val.

Tycker det är en riktigt dum jämförelse mot ett villigt avföringsletande i sexuellt syfte (som de flesta inte är ett dugg intresserade av ändå, då vi inte är koprofiler)
  • Anonym (Liberal)
    Anonym (Nej) skrev 2025-09-07 03:18:06 följande:
    För det första så sluta vara grov. Ska du prata med mig så var inte vulgär utan uttryck dig vuxet och som en anständig person och inga f-bomber. För det andra så är även oralt på det sättet ofräscht, samtidigt går det inte att jämföra med avföring eftersom det sista inte bara är ofräscht utan även skadligt. Därför som normalfuntade personer inte ens tänker tanken på att göra nåt så motbjudande. 

Spelar ingen roll om man tvättar sig innan. Fullt med avföringsbakterier där ändå och äckligt som sagt.

Någon nämnde dörrhandtag och även detta är en fullkomligt orimlig jämförelse.
    då skillnaden där är att dörrhandtag nästan är ett måste eftersom dörrar finns och måste öppnas överallt och man har inte mycket annat till val.

Tycker det är en riktigt dum jämförelse mot ett villigt avföringsletande i sexuellt syfte (som de flesta inte är ett dugg intresserade av ändå, då vi inte är koprofiler)
    Det märks tydligt att du vill uttrycka ditt hat mot rimming, men ändå inte vill ses som att du skulle ha problem med sex av homosexuell karaktär.

Att detta inte går ihop är tydligt för alla utom dig. 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Liberal) skrev 2025-09-07 06:22:33 följande:
    Det märks tydligt att du vill uttrycka ditt hat mot rimming, men ändå inte vill ses som att du skulle ha problem med sex av homosexuell karaktär.

Att detta inte går ihop är tydligt för alla utom dig. 
    Självklart går det ihop. Ditt synsätt är mer homofobiskt än vad någon annan i tråden gett uttryck för, du som drar automatiska paralleller mellan koprofili och HBTQ. Finns många som inte ägnar sig åt sånt alls. Har inget med läggning att göra. 
  • Anonym (Jag)

Jag är kvinna och älskar att bli slickad där. Sjukt skönt och upphetsande. 

• Anonym (Knegoff)
    Anonym (Jag) skrev 2025-09-07 07:21:45 följande:

Jag är kvinna och älskar att bli slickad där. Sjukt skönt och upphetsande. 

Tack för ditt svarHjärta, Modigt av dig när det finns böghatande medlemmar som jämställer denna praktik med koprofili. Om vederbörande bara visste hur det känns att få (eller ge) en tunga 2 centimeter in.. Men, har man aldrig prövat kan man bara vara fördomsfull. 
  • Anonym (Man1n)

Man 64 år, älskar att slicka och det är upphetsande även för mig att slicka rumpan och pressa in tungan lite

Svar på tråden Har du haft rimming?