• Anonym (Blomman)

Klamydia och höggravid

Hej ! 

För några år sedan var ja gravid  med vårat andra barn och hur jag upptäckte att ja hade klamydia måste ha varit att jag kliade nere. Min man sa att jag skulle testa mig för klamydia, jag fattade inget där och då. Ja va positiv men inte han (man kan tydligen ha klamydia utan att det visar sig att man har, eller han kanske hade botad sig innan han sa att ja skulle testa mig, vet ej) . jag fick ju världens panik och han började blinirriterad och sa att ja har varit otrogen , att ja gjort ngt bakom hans rygg osv. Jag förstod bokstavligt talat noll. Alltså klandrade han mig för att JAG varit otrogen. Han manipulerade mig och jag gick på fällan (måste ha varit att ja gick på d för han va ej positiv) hur som helst så blev ja givetvis knäpp och ska ja liksom vara otrogen när ja är höggravid ?! tankarna Började snurra, sen är det inte bra att föda ett barn när man har klamydia , fick ta antibiotika och jag visste inte hur exakt man kunde få klamydia, jag va liksom inte insatt i det och tänkte vafan ja måste ha blivit smittad av att ha suttit på toa , råkat ta på någon som kanske va smittad ja fattade inget. idag vet ja att det måste va sexuellt för att bli smittad. Jag har haft detta i ryggmärgen sen det hände. Jag konfronterade honom höromdagen och sa att ja inte kommer släppa klamydia historien. Jag pressade honom och till slut erkände han att han hade hånglat med en strippa men ej legat. Han erkände att han där och då va otrogen. 

1. vad tycker ni jag ska göra, jag är så förbannad att han manipulerade mig till att lägga skulden på mig och dum som ja va gick ja på det i flera år.

2. han är en jättefin person annars, alltid varit närvarande pappa till barnen. Men han har en tendens att manipulera ibland i vissa situationer, men detta tog priset.

3. tror ni att han bara hånglat med henne? han Säger även att det var flera år sedan så ja ska nog kunna förlåta han för det inte är färskt, ja menar vafan vad spelar det för roll , ja e dum som upptäckte det nu. Har man varit otrogen så har man väl? 

hjälp mår inte bra, ja är arg att han varit otrogen men att lägga skulden på sin höggravida fru och fick henne att tro att hon hade gjort något gör mig nästan mer förbannad!

• Svar på tråden Klamydia och höggravid
  • Anonym (Y)

Jag tycker du ska köpa en ordbok alternativt läsa svenska på komvux för det är fan misshandel av hjärnan att försöka läsa det du skriver.

1. Lämna aset.

2. Han är närvarand emen manupulativ...stjärnskott.

3. Nej han hade sex med henne och så fick han en könssjukdom.

• Anonym (Blomman)

Förlåt, jag kan skriva bättre . Men orkade inte anstränga mig. Men hoppas ni förstår vad jag går igenom. 

han säger att han/ hon måste ha pillat på sig själv, att hon fick sekret på sina egna händer och när de strulade så råkade kanske hennes händer komma i hans ögon och på det viset har han blivit smittad (man kan bli smittad om man får sekret i ögonen ) MEN hur fan är sannolikheten att det ska liksom hända?!?!?!

han Påpekar även alt 2 att hans könsorgan va lite utanför byxorna och strippan hade bara string och hon kanske kunnat gnida hennes mot hans men inte att den gick in säger han. Asså Ush vet inte vad jag ska tro 

• Anonym (Blomman)

Han tillägger även att det var en fest och det var några strippor som några grabbar hyrt in. Att man inte bara kan ligga med de utan att betala. Och att han skulle aldrig betala för att ligga. Finns det strippor som ändå kan ligga utan att få betalt? Han säger att de satt i en fåtölj lite avlägset, inget tomt rum alltså, så där får han mig och tro att folk satt där och hur skulle han liksom ligga med henne med folk överallt ? 

• Anonym (Y)
    Anonym (Blomman) skrev 2025-09-07 23:02:02 följande:

Förlåt, jag kan skriva bättre . Men orkade inte anstränga mig. Men hoppas ni förstår vad jag går igenom. 

han säger att han/ hon måste ha pillat på sig själv, att hon fick sekret på sina egna händer och när de strulade så råkade kanske hennes händer komma i hans ögon och på det viset har han blivit smittad (man kan bli smittad om man får sekret i ögonen ) MEN hur fan är sannolikheten att det ska liksom hända?!?!?!

han Påpekar även alt 2 att hans könsorgan va lite utanför byxorna och strippan hade bara string och hon kanske kunnat gnida hennes mot hans men inte att den gick in säger han. Asså Ush vet inte vad jag ska tro 

Man KAN få klamydia i ögonen men då skulle inte du fått det i könet, det är omöjligt.
    Han hade kuken ute mellan benen på en strippa?? Även om så var fallet så kan han inte få klamydia genom hennes trosor.

Nix, detta var ett gäng prostituerade som de hyrt in, de hade redan fått betalt för att ställa upp på sex.
  • Anonym (qwerty)

Vännen, han ljuger för dig. Han har haft sex med någon annan och fått en sjukdom, sedan smittade han dig.

Förlåt inte sådant beteende. Kanske låter hårt men har han gjort det en gång så kan han göra det igen.

• Anonym (Blomman)
    Anonym (Y) skrev 2025-09-07 23:17:20 följande:
    Man KAN få klamydia i ögonen men då skulle inte du fått det i könet, det är omöjligt.
    Han hade kuken ute mellan benen på en strippa?? Även om så var fallet så kan han inte få klamydia genom hennes trosor.

Nix, detta var ett gäng prostituerade som de hyrt in, de hade redan fått betalt för att ställa upp på sex.
    Hur menar du? Asså kan kan ju bli smittad   hon har pillat sig själv nere och råkat lägga i hans ögon. Ja menar det kommer ju in i hans kropp och när han ligger med mig blir jag ju smittad ?!?!?
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (qwerty) skrev 2025-09-07 23:19:47 följande:

Vännen, han ljuger för dig. Han har haft sex med någon annan och fått en sjukdom, sedan smittade han dig.

Förlåt inte sådant beteende. Kanske låter hårt men har han gjort det en gång så kan han göra det igen.

nu fick du mig att tänka om, jag VET att han inte skulle betala för att ligga, han är ganska ekonomisk men att du säger att de hade redan fått betalt innan, nu fick du mig en tankeställare 
  • Anonym (qwerty)
    Anonym (Blomman) skrev 2025-09-07 23:02:02 följande:

Här är en historia, en läkare utförde plastikoperationer och flera tjejer anmälde honom för sexuella övergrepp eftersom de vaknade upp och hade sperma i trosorna.
    Läkaren hamnade att det var så att han runkat INNAN operationen och att det måste varit så att sperman blivit kvar på hans hand och sedan runnit ut genom handsken för att han blev svettig och sedan runnit ned mellan tjejernas ben och hamnat i trosorna.

Fundera på vem i den historien du skulle tro på, tjejen eller läkaren.

Sedan fundera på hur din pojkvän fått klamydia i ögonen men du fick det i vaginan.
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (Y) skrev 2025-09-07 23:17:20 följande:

Vadå vart skulle jag annars ha fått det?!?!
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (qwerty) skrev 2025-09-07 23:25:04 följande:
    Här är en historia, en läkare utförde plastikoperationer och flera tjejer anmälde honom för sexuella övergrepp eftersom de vaknade upp och hade sperma i trosorna.
    Läkaren hamnade att det var så att han runkat INNAN operationen och att det måste varit så att sperman blivit kvar på hans hand och sedan runnit ut genom handsken för att han blev svettig och sedan runnit ned mellan tjejernas ben och hamnat i trosorna.

Fundera på vem i den historien du skulle tro på, tjejen eller läkaren.

Sedan fundera på hur din pojkvän fått klamydia i ögonen men du fick det i vaginan.
    Jo men jag förstår vad du säger, men asså får man sekret i slemhinnor vilket öga räknas, jag tänker om han fått det i ögonen så har det kommit in i hans kropp och när han låg med mig blev ja smittad nere. Asså förstår du vad jag försöker säga ? 
Svar på tråden Klamydia och höggravid