• Kadburmp

Känner knappt något?

Är det bara jag som knappt känner något när tjejerna är riktigt våta? Jag mäter 16x14, så jag tillhör den 85-90:e percentilen på omkretsen, så det är inte jag som är för liten i byxan. Undantaget var min första flickvän som jag var med i 10 år, där var det faktiskt rätt tight, trots att hon var våt, men med de 4 andra dom jag har varit med så känns det knappt, 2 av dem har iof fött barn. Det är nästan så att jag knappt vill ha något förspel för detta.

• Svar på tråden Känner knappt något?
  • Anonym (QX)
    Kadburmp skrev 2025-09-08 08:08:54 följande:
    Känner knappt något?

Är det bara jag som knappt känner något när tjejerna är riktigt våta? Jag mäter 16x14, så jag tillhör den 85-90:e percentilen på omkretsen, så det är inte jag som är för liten i byxan. Undantaget var min första flickvän som jag var med i 10 år, där var det faktiskt rätt tight, trots att hon var våt, men med de 4 andra dom jag har varit med så känns det knappt, 2 av dem har iof fött barn. Det är nästan så att jag knappt vill ha något förspel för detta.

Om tjejen varit med någon riktigt stor innan dig kan hon ha anpassat sig. Testa andra hålet men då finns alltid risken att hon blir gravid.
  • Kadburmp
    Anonym (QX) skrev 2025-09-08 08:12:38 följande:
    Om tjejen varit med någon riktigt stor innan dig kan hon ha anpassat sig. Testa andra hålet men då finns alltid risken att hon blir gravid.
    Haha ne, det har hon inte, vi har varit tillsammans i 8 år. Nej tack, daimkrysset är inget för mig😂
  • Anonym (Nightstride)

Jag är i samma storleksordning och med min fru känns det knappt alls ibland (hon har frågat om den verkligen är inne), och andra gånger är hon så trångt att jag verkligen knappt kan pressa in den. Allt handlar om uppladdningen.

Jag tränger inte in förrän ganska sent under sexet. Masserar och smeker en bra stund i en långsam uppladdning innan jag fingrar, slickar ibland, och sen börjar jag retas med ett finger vid mynningen medan jag fortsätter fingra klitoris. Jag märker på henne att hon vill känna fingret i sig, men för inte in det även om jag låtsas att jag ska göra det. Sen byter jag till att ha ollonet mot mynningen, fortskrider smeka klitoris (det går bra om man är kreativ med ställning och var jag gör av armarna - inte sällan kommer jag enklast åt med en arm under henne, beroende på hur vi ligger). Till sist blir hon helt tokig och försöker trycka sig mot mig, men jag väntar lite till, tänjer lite med ollonet mot mynningen, märker hur hon längtar mer och mer. Till sist kan varken jag eller hon hålla oss längre. Då har hon "svullnat upp" och är jättetrång att tränga in i. Hennes reaktion gör all uppladdning värt det.

Det är det bästa jag vet, att märka hur hon reagerar på att jag tränger in i henne när uppladdningen varit rätt och tålmodig. 

Går vi bara rakt på sak är däremot penetrationen jättetråkig. 

• Anonym (Mindre)

Jag har varit me mellan 60 och 80 tjejet.
    och de känns olika mellan alla och från gång till gång. 
    jag har 16x12 och de kan kännas tajta, så att du som är 14 grov inte skulle känna nått verkar väldigt konstigt..

• Anonym (Tant Slem)

Kan mannen inte vara tacksam och glad för en våt kvinna förtjänar han ingen kvinna. Och det kommer garanterat att komma en dag när både du och hon är tacksamma om hon kan bli våt alls.

Man kan pausa, använda en handduk, det finns värre problem i världen.

Stackars lille pojk... Obestämd

• Jimmy75
    Anonym (Tant Slem) skrev 2025-09-09 07:51:42 följande:

Kan mannen inte vara tacksam och glad för en våt kvinna förtjänar han ingen kvinna. Och det kommer garanterat att komma en dag när både du och hon är tacksamma om hon kan bli våt alls.

Kan bara instämma. Jag fattar ju att man kan önska att penetrationssex kändes mer ibland om det är som för TS men å andra sidan är det ju verkligheten för många kvinnor att ren penetrationssex inte räcker. Då får man hitta andra sätt istället....och att vilja strunta i förspelet då är totalt ologiskt. Tvärtom skulle det ju bli ÄNNU mer värdefullt än det redan är. Uppbyggnaden gör ju hela skillnaden och den man som påstår annorlunda.... I call bullshit! Jag köper att det många gånger skulle gå för en man även utan förspel, men kom inte för en sekund och påstå att det inte gör det bättre.
  • Anonym (f)

Haha ja bro, känner samma grej. När det blir så jäkla blött så känns det nästan som man knappt är inne, helt konstigt. Tänker också att det borde vara tajtare liksom, men det är det inte alltid.

Kanske är olika bara, vissa tjejer känns mer och andra nästan ingenting. Blir typ mer frustrerande än skönt ibland.

• Anonym (H)
    Anonym (Tant Slem) skrev 2025-09-09 07:51:42 följande:

Kan inte annat än instämma.
  • Motherinlaw

Anser mig vara välutrustad men de jag kommer snabbast med är de kvinnor som har haft barn. Vet inte varför dock, en teori är att de är bättre på att knipa. 

• Anonym (Fiffi)

Jag tror att du får tänka om och ha ännu mer förspel så tjejen har det riktigt skönt och är riktigt kåt innan penetration. När tjejer blir riktigt kåta sväller slidväggarna och gör det tajtare. Så jag gissar att tjejerna har sex innan de egentligen är redo rent fysiskt. Att de är våta är ingen garanti för att de är kåta eller redo fysiskt för penetration. Våt kan man vara utan att vara kåt ;) så kanske du som behöver bli bättre i sängen ;) 

• Anonym (Byt ställning)
    Känner knappt något?

Hur mycket det känns beror ju på vilken ställning man kör i. Trots att min partner inte är speciellt liten, så tex missionären känns knappt alls. Ställer han sig däremot på knä och min rumpa lyfts upp då känns mer, ellermed benen uppåt mot hans axlar. Eller ligga på sidan med honom bakom. Eller bakifrån. 

Sedan som andra skrivit, bara för att man är våt så betyder inte det att man är helt redo för penetration. 
  • Jimmy75
    Anonym (Fiffi) skrev 2025-09-10 11:22:50 följande:

Jag tror att du får tänka om och ha ännu mer förspel så tjejen har det riktigt skönt och är riktigt kåt innan penetration. När tjejer blir riktigt kåta sväller slidväggarna och gör det tajtare. Så jag gissar att tjejerna har sex innan de egentligen är redo rent fysiskt. Att de är våta är ingen garanti för att de är kåta eller redo fysiskt för penetration. Våt kan man vara utan att vara kåt ;) så kanske du som behöver bli bättre i sängen ;) 

Förspelet hjälper ju inte bara kvinnan. Även som man blir upplevelsen olika beroende på hur mycket och stark laddning man har byggt upp och det sker iallafall enligt min uppfattning främst under förspelet. Ju kåtare man är desto mer känns det. 

Förspelet fyller en funktion och är inte bara något som ska bockas av på en checklista för då blir det ganska mycket som man sår får man skörda. 

• XDX

Funderar på om ollonets storlek är mer avgörande för hur mycket det känns för mannen. Alltså jämfört med om bara skaftet är grovt. 

Har själv väldigt grovt ollon (inget mindre än Grande XL funkar) och har känt mycket med alla kvinnor jag varit med. 

Finns även ett knep man kan prova som jag tycker har ökat känslan för mig - ca 0,5 krm muskot morgon+kväll. (Överdosera inte!)

Och man bör vara försiktig när man onanerar så att man inte håller för hårt för det kan försämra känseln. 

• Anonym (Kvinna)
    Känner knappt något?

De kanske behöver göra lite knipövningar? För mig är det avgörande sedan jag fött barn. Sen kan ni behöva torka av då och då om hon blir väldigt våt.
Svar på tråden Känner knappt något?