Känner knappt något?
Jag är i samma storleksordning och med min fru känns det knappt alls ibland (hon har frågat om den verkligen är inne), och andra gånger är hon så trångt att jag verkligen knappt kan pressa in den. Allt handlar om uppladdningen.
Jag tränger inte in förrän ganska sent under sexet. Masserar och smeker en bra stund i en långsam uppladdning innan jag fingrar, slickar ibland, och sen börjar jag retas med ett finger vid mynningen medan jag fortsätter fingra klitoris. Jag märker på henne att hon vill känna fingret i sig, men för inte in det även om jag låtsas att jag ska göra det. Sen byter jag till att ha ollonet mot mynningen, fortskrider smeka klitoris (det går bra om man är kreativ med ställning och var jag gör av armarna - inte sällan kommer jag enklast åt med en arm under henne, beroende på hur vi ligger). Till sist blir hon helt tokig och försöker trycka sig mot mig, men jag väntar lite till, tänjer lite med ollonet mot mynningen, märker hur hon längtar mer och mer. Till sist kan varken jag eller hon hålla oss längre. Då har hon "svullnat upp" och är jättetrång att tränga in i. Hennes reaktion gör all uppladdning värt det.
Det är det bästa jag vet, att märka hur hon reagerar på att jag tränger in i henne när uppladdningen varit rätt och tålmodig.
Går vi bara rakt på sak är däremot penetrationen jättetråkig.