• Jimmy75

Känner knappt något?

Anonym (Tant Slem) skrev 2025-09-09 07:51:42 följande:

Kan mannen inte vara tacksam och glad för en våt kvinna förtjänar han ingen kvinna. Och det kommer garanterat att komma en dag när både du och hon är tacksamma om hon kan bli våt alls.

Man kan pausa, använda en handduk, det finns värre problem i världen.

Stackars lille pojk... Obestämd

Kan bara instämma. Jag fattar ju att man kan önska att penetrationssex kändes mer ibland om det är som för TS men å andra sidan är det ju verkligheten för många kvinnor att ren penetrationssex inte räcker. Då får man hitta andra sätt istället....och att vilja strunta i förspelet då är totalt ologiskt. Tvärtom skulle det ju bli ÄNNU mer värdefullt än det redan är. Uppbyggnaden gör ju hela skillnaden och den man som påstår annorlunda.... I call bullshit! Jag köper att det många gånger skulle gå för en man även utan förspel, men kom inte för en sekund och påstå att det inte gör det bättre.
  • Jimmy75
    Anonym (Fiffi) skrev 2025-09-10 11:22:50 följande:

Jag tror att du får tänka om och ha ännu mer förspel så tjejen har det riktigt skönt och är riktigt kåt innan penetration. När tjejer blir riktigt kåta sväller slidväggarna och gör det tajtare. Så jag gissar att tjejerna har sex innan de egentligen är redo rent fysiskt. Att de är våta är ingen garanti för att de är kåta eller redo fysiskt för penetration. Våt kan man vara utan att vara kåt ;) så kanske du som behöver bli bättre i sängen ;) 

Förspelet hjälper ju inte bara kvinnan. Även som man blir upplevelsen olika beroende på hur mycket och stark laddning man har byggt upp och det sker iallafall enligt min uppfattning främst under förspelet. Ju kåtare man är desto mer känns det. 

Förspelet fyller en funktion och är inte bara något som ska bockas av på en checklista för då blir det ganska mycket som man sår får man skörda. 

Svar på tråden Känner knappt något?