Kukens roll för orgasm.
Jag har märkt att jag bara får vaginal orgasm ( och fler ) om killen har 19cm eller längre.
några fler som upplever samma?
mindre kuk är omöjligt att få orgasm me.
Jag har märkt att jag bara får vaginal orgasm ( och fler ) om killen har 19cm eller längre.
några fler som upplever samma?
mindre kuk är omöjligt att få orgasm me.
Var hittar ni dessa monsterkukar?
det är väldigt sällsynt, på ren jävelskap har jag bett att få mäta de 5 senaste one-night stands jag haft (jo jag har haft många)
Jag konstaterar efter detta att antingen har ni mätt med felkonstruerade linjaler/måttband eller så har ni varit påverkade av något när ni mätte. Mina mätningar brukar landa i att man hamnar på medellängden 14-15 cm. Några (riktiga!) 20 cm existerar inte. Jo, en förresten. Han var drygt 2 meter lång så kuken såg ändå liten ut på honom, men den kändes......
Som kille med en kuk på 19 cm så kommer jag ofta rätt snabbt, har hänt flera gånger att tjejer ändå hinner komma så nog har de med storleken att göra.
Som kille med en kuk på 19 cm så kommer jag ofta rätt snabbt, har hänt flera gånger att tjejer ändå hinner komma så nog har de med storleken att göra.
Vill också tillägga att jag personligen tycker att det är skitsnack när man får höra att storleken inte spelar någon roll för det är genom tanga och fingrar kvinnor får orgasm. Självklart kan man få orgasm genom tunga och fingrar men det är kompliment och absolut inte en ersättning för vaginala orgasmer som kommer från att man har samlag med en skön och härlig kuk.
Tyvärr finns det många sociala tabun runt detta en kvinna förväntas inte säga att hon gillar rejäla kukar utan förväntas boosta män ego med att storleken spelar absolut ingen roll.
det är väldigt sällsynt, på ren jävelskap har jag bett att få mäta de 5 senaste one-night stands jag haft (jo jag har haft många)
Jag konstaterar efter detta att antingen har ni mätt med felkonstruerade linjaler/måttband eller så har ni varit påverkade av något när ni mätte. Mina mätningar brukar landa i att man hamnar på medellängden 14-15 cm. Några (riktiga!) 20 cm existerar inte. Jo, en förresten. Han var drygt 2 meter lång så kuken såg ändå liten ut på honom, men den kändes......