• Anonym (Monikakk)

Kukens roll för orgasm.

Jag har märkt att jag bara får vaginal orgasm ( och fler ) om killen har 19cm eller längre.
    några fler som upplever samma?
    mindre kuk är omöjligt att få orgasm me.

• Svar på tråden Kukens roll för orgasm.
  • Anonym (Jenny)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-09 20:23:05 följande:
    Okej, jag hör dig. Men en vagina är inte 19 cm. Apropå okunskap. 
    jösses. Tror du att vaginan är gjuten i betong. Är det någon som har påstått att en vagina är 19 djup när man inte är upphetsad. 
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Jenny) skrev 2025-09-09 20:55:57 följande:
    jösses. Tror du att vaginan är gjuten i betong. Är det någon som har påstått att en vagina är 19 djup när man inte är upphetsad. 
    Haha hoppas den inte är i betong. Låter lite väl hårt för min smak!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jenny)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-09 20:19:30 följande:
    Jo, jag förstod att du skäms för att du gillar stora kukar. Hoppas att du vågar komma ut ur garderoben!

Du som har så mycket kunskap får gärna berätta mer om orgasm i livmoderhalsen och gärna länka till nån studie eller rekomendera nån bok om det! 
    I och med att du tydligen har mycket begänsade kunskaper och ännu inte lärt dig att googla så är jag snäll nog att ge dig en liten länk där du kan skaffa dig rudimentära kunskaper. 

www.mindbodygreen.com/articles/what-is-a-cervical-orgasm
  • Anonym (Vilja)
    Anonym (Jenny) skrev 2025-09-09 21:14:29 följande:
    I och med att du tydligen har mycket begänsade kunskaper och ännu inte lärt dig att googla så är jag snäll nog att ge dig en liten länk där du kan skaffa dig rudimentära kunskaper. 

Var inte inte så taskig, man kan inte förvänta sig specielt hög kunskapsnivå på ett forum som detta. 
  • Jimmy75
    Anonym (Vilja) skrev 2025-09-09 21:47:52 följande:
    Var inte inte så taskig, man kan inte förvänta sig specielt hög kunskapsnivå på ett forum som detta. 
    Nej, och man blir ju kunnig om saker som ligger i ens egna intresse att ta reda på. Det är ju bra att dela med sig här så att fler kan lära sig mer, men det är snarare så att Jenny tillhör de som kan mer än vad som är vanligt i allmänhet. Jag kan känna igen mig i att själv glömma bort ibland att inte andra är okunniga inom ett visst område utan det är jag själv som är mer kunnig inom just det, men sin egna kunskapsutveckling ser man ofta inte som något speciellt utan tänker lätt att det är saker som alla kan.
  • Ezmeraldah
    Anonym (Jenny) skrev 2025-09-09 20:55:57 följande:
    Den är aldrig 19 cm.

Tack för länken! 
  • Jimmy75
    Ezmeraldah skrev 2025-09-09 22:39:21 följande:
    Den är aldrig 19 cm.

Tack för länken! 
    Apropå längd tar ju just den artikeln upp att det vaginala djupet/längden typiskt varierar mellan 7-15 cm
  • Anonym (Jenny)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-09 22:39:21 följande:
    Den är aldrig 19 cm.

Tack för länken! 
    men jösses var har någon påstått att den är 19 djup. Däremot är den som sagt inte gjord i betong utan är flexibel och blir djupare vid upphetsning och när man blir upphetsad så blir det stimulerade och kan leda till orgasm när kuken slår i botten vilket när man inte är tillräckligt kåt bara är smärtsamt. Vi är också individer så det som kan ge orgasm för en kvinna kan vara väldigt smärtsamt för en annan. Kan dock tilläggas att efter en deamortering av vagina så kommer väldigt många kvinnor att upplevs det som tidigare var smärtsamt bli väldigt njutbart.

Tyvärr så framstår du som extremt obegåvad även bland nätrunkare på FL. 
  • Ezmeraldah

Så för att sammanfatta vad som framkommit i tråden hittills: 

Flera här går på swingersklubbar och har sex med män där, svarar på sexannonser och träffar främmande män för sex, efter att först ha begärt kukbilder för att kontrollera storleken. Men ni vågar inte stå för att ni föredrar stora kukar eftersom ni upplever att det är tabubelagt. Swingersklubb är det nya fredagsmyset men gillar man stora kukar blir man skammad! Ni vill komma ut ur garderoben och lösningen är att skriva anonyma inlägg på Familjeliv. 

Det krävs minst 19 cm kuk för att få orgasm i livmodern. Om man så önskar. 

Det är inte alls ovanligt att ha 19 cm lång kuk för det finns jättemånga män som har det. Statistiken måste vara manipulerad för på sexsajterna har alla heit enorma. Det är enkelt att träffa välutrustade män och orgasmerna är helt fantastiska. Ändå sitter man och tycker synd om sig själv på ett forum. Av nån anledning. 

Intressant! 

Svar på tråden Kukens roll för orgasm.