Anonym (SRKN) skrev 2025-11-26 20:52:59 följande:
Haha, jag verkar ju helt neurotisk. Roliga svar i tråden hur som helst. Jag har bara så svårt att förstå att en vuxen, nykter människa kan njuta av att vara i ett rum som skiftar i färg med korta intervaller. Timme ut och timme in. Men det kanske är nåt manligt, nån tonårsdröm som slagit in eller nåt. Han kanske har drömt om det sen han var liten och bläddade i Teknikmagasinets katalog. Jag är ändå lite nyfiken om det finns droger som gör att sån här belysning kan kännas lite extra göttig. Det kommer jag fortsätta tro på. haha
I ett hus en bit bortanför, så fanns det en som hade blinkande julgransbelysning på balkongen och kanske 4 månader på raken varje år.(Har varit borta nu par år, så kanske de har flyttat.,)
Jag tänkte varje gång, hur faan står dom ut, och grannarna kan ju inte varit så superglada heller tycker jag och med tanke på hur enerverande det måste varit för dom med.
För jag 250-300m bort tyckte det var skitjobbigt att titta på(Men tittade inte på det mer än i fascination, så störde mig dock inte.)
Att koppla detta till droger och lampor, nja, kanske kan det vara, men även inte.