Hellishen skrev 2025-09-13 22:04:44 följande:
Det står alla fritt att sortera bort exakt alla och envar pga sina utseendeideal. Men jag personligen tycker det är jävligt deprimerande att så många är så övertygade om att det är i den änden man börjar. Istället för att vara nyfiken på människor. Alltså vilka de är, hur de är och hur man matchar.
Fattar ju att en tonåring inte kan tänka längre än till tuttar, röv och hårfäste. Men medelålders singlar, som kanske varit ensamma länge och verkligen skulle vilja träffa någon. Ja de kanske skulle må bra av att utmana sin ytlighet.
Hur vet du att dessa varit singlar länge dock? Det var en lite udda kommentar måste jag säga. Dessutom är väl inte alla singlar ofrivilliga singlar heller. Många som är och t ex levt singlar länge. Trivs med det. Har flera i mitt umgänge, fler kvinnor faktiskt. Som slutat intressera sig för män romantiskt. Och vill leva ensamma .
Dessutom fungerar det ju inte så tyvärr, vi män är tyvärr värst. När det kommer till utseende. Finns inga män som väljer tjocka kvinnor. Vet inte hur många trådar jag ser varje vecka om just kvinnors vikt på olika forum.
Tycker det är helt rättvist att kvinnor även får sålla bort sådant dom inte attraheras av. Man kan ju liksom inte tvinga någon att bli tillsammans med någon enbart för att dom "varit ensamma länge". Du måste känna någon slags attraktion.