Min pojkvän säger att han äcklas av mig efter att jag var med om ett övergrepp
Tillåt mig göra en analys av din kille utifrån rätt grava gissningar..
Vi kan alla se diverse kommentarer på forum som det här, av killar som äcklas av kvinnor som, shock horror, har haft tidigare sexuella partners. Är ofta samma personer som å ena sidan förfäras över invandring, babbar som staten måste betala för, bara för att i nästa stund bli galna över att det jobbar invandrare i tullen, på flygplatser osv.. jobb som de kanske själv sökt. Detta samtidigt som de själva visar upp samma sexuella moral som muslimer där hans kuk ska vara den förste som kommer in. Visar mest på en mycket djup oerfarenhet. Med åren så inser man hur mycket bättre det blir med en erfaren partner i sängen.
Du valde en "bad boy", som såå många andra unga kvinnor. I grunden ser han dig som förstörd, förbrukad. Som att någon spraymålat nåt obekvämt på hans bil, bilen går då inte att gilla längre. Visst är han sur på förövaren, men vad gäller dig kan det liknas vid den nedklottrade bilen, inget han känner någon stolthet över. Du var en erövring och hans ego är sårat, dina sår ser han inte som sitt bekymmer, annat än att någon annan sabbat dig, i likhet med bilen.
Lämna killen, nu. Det kommer inte bli bättre. Är det någon som är skadat gods så är det han.