Inlägg från: Anonym (aldrig en mebis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (aldrig en mebis)

Min pojkvän säger att han äcklas av mig efter att jag var med om ett övergrepp

TS du borde göra slut. Män som blir äcklade av stackars tjejer som utsatts för övergrepp kommer 100% att visa andra obehagliga drag senare. Han lägger skulden på offret, han kommer aldrig att stötta dig när du har det svårt i livet och han har en dålig kvinnosyn.

Jag har läst dussintals historier om hur detta slutar och det blir inte bra.

Något av det grövsta jag läste (det var bara en månad sen) var killen som hävdade att HAN fick PTSD av att hans egendom kränkts (dvs hans tjej blev utsatt för en rå överfallsvåldtäkt utomhus) han kunde inte ha sex med henne och krävde att hon skulle trösta honom...!!

Det är bara när män ser kvinnor som ägodelar och objekt som det låter så här.
    Och de männen borde ingen vettig kvinna välja.

• Anonym (aldrig en mebis)
    KimLinnefeldt skrev 2025-09-16 15:29:08 följande:

Har du polisanmält övergreppet? Det kanske påverkar pojkvännen, så att han långsamt kan inse att du led, inte njöt.

Tror du på allvar att någon kvinna känner sig särskilt taggad på att anmäla övergrepp då endast 5% av våldtäkter leder till fällande dom men under tiden ska hon släpas igenom domstolar, ibland hatas i media och ifrågasättas på ett sätt som ofta förvärrar skadan ännu mer och leder till behov av flera års terapi?
Svar på tråden Min pojkvän säger att han äcklas av mig efter att jag var med om ett övergrepp