EnAnonumius skrev 2025-09-16 16:36:28 följande:
Jag är lugn, oavsett vad du anser och tycker, så kan du sluta att tjata om irrelevanta saker om mig som person bakom datorn och hålla dig till diskussionen nu?
Jo du har ljugit..
Inlägg 54 dina egna ord citerar:
"Men absolut, om du inte vill skydda dig själv, strunta i det. För min del tänker jag inte gå runt och vänta på att världen ska bli trygg och hoppas på det bästa. "
(slut på citatet)
Ditt påstående här är en direkt lögn.
Och jag tänker inte köpa din (bort)förklaring om fultolkning. Stå för vad du själv faktiskt skriver.
Jag har aldrig hävdat och kommer aldrig att hävda att jag inte vill skydda mig själv, och/eller påstå heller att ingen kvinna skall skydda sig själv.
Men vill du fortsätta att hävda att "det är så jag uppfattar det", då kanske du skall fundera på vem som fultolkar vem egentligen.
Ok, du är lugn, men uttrycker dig otrevligt. Och nej, det inte irrelevant för du påverkar stämningen i tråden negativt. Jag pratar inte om dig person, jag pratar om hur du skriver i tråden.
Jag har inte ljugit. Min poäng har genom HELA tråden varit att kvinnor måste skydda sig och du har gått igång på mina inlägg. Tolkade det 100 procent som att du tycker att kvinnor inte ska behöva skydda sig. Men vi släpper detta nu. Vi kommer inte längre och jag tycker inte om din diskussionsteknik.