Inlägg från: septembermamma2022 |Visa alla inlägg
  • septembermamma2022

Får inte hålla mitt barn

Det låter som ett sjukt beteende som är över alla gränser.

Vad tycker han att du har gjort som gör att han har rätt att agera så?

• septembermamma2022
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2025-09-15 09:04:18 följande:
    Löjlig grej egentligen. Han var sur och grinig hela dagen, och när jag bad om hjälp/anvisningar för att lösa ett problem så svarade han väldigt tyket. När han sen själv behövde hjälp så svarade jag genom att citera honom. Men det var tydligen inte okej. 
    Hans reaktion är totalt ur proportion. Hur hanterar han annars konflikter?

Har ni kunnat prata om detta efteråt? Har han visat nån förståelse för att hans agerande var extremt sett till omständigheterna? Hur är er relation annars?
  • septembermamma2022
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2025-09-15 18:23:21 följande:
    Det är ju just det, vi har en bra relation annars. Har ett jättebra samarbete kring nästan allt och bråkar nästan aldrig. Och aldrig såhär. Tänkte att något bara slagit över i huvudet så när han idag gick ut i det gamla magasinet vi har på tomten och sen inte kom in eller svarade på sms på flera timmar tänkte jag att han tagit livet av sig där inne. Vi har inte kunnat prata alls sen vårt första tjafs i lördags, aldrig varit med om något liknande med honom. 
    Om han annars är en rimlig person är det än mer angeläget att prata med honom och söka förklaring till vad som hände. Det kan vara tärande som tusan med tex sömnbrist och det är inte många sömnlösa nätter som behövs innan man börjar bete sig irrationellt.
Svar på tråden Får inte hålla mitt barn