Mannen anklagar mig för otrohet
Jag är fortfarande i chock, bara måste få skriva av mig och bolla detta. Snälla läs gärna allt och hjälp mig i detta.Jag och sambon sexade och hade en trevlig stund tillsammans igårkväll, när vi är "färdiga" går sambon på toaletten, jag lägger mig på soffan, när han kommer ut från toaletten slänger han ur sig "vem är det du ligger med?" Och hans blick var som helt förbytt jämfört med för 10 minuter sedan då vi njöt av varandra, jag fattade verkligen ingenting, blev så chockad. När jag tillslut inser att han tamefan menar allvar, Kan jag säga att jag blev så otroligt arg och upprörd över att bli anklagad på de viset. Nu till vad han baserar sina misstankar om att jag är otrogen på, (jag frågade om han hade dom misstankarna under sexstunden för 10 min och nej de hade han inte), men när han gick på på toaletten för att torka av sig, så menar han att han fick känslan av kondom på k*ken, det är tydligen en speciell känsla/doft som han upplever dom gånger vi använt kondom, han menar alltså att han då började misstänka att jag legat med någon, varpå han kollar i vårt kondompaket, där det ligger 9 kondomer (en frp som haft 10 stycken) varpå han är helt övertygad om att vi måste ha använt mer än bara 1, åtminstone 2 eller 3 enligt honom, till saken hör är att vi inte använt kondom på länge, å dessa går bara att beställa på nätet, han inutierar då att jag skulle ha nyttjat våra kondomer och varit otrogen med dom å sen köpt ny frp eller något, självklart har jag inte varit otrogen, har aldrig någonsin varit det, och helt ärligt, jag har ingen aning om vi använt 1/2/3 ur just denna frp, snälla vad säger ni? Jag tycker ju allt är så sjukt och surrealistiskt, är de rätt att han får dessa misstankar? Jag menar, kan ni förstå honom? Som bakgrundsinformation, vi ör 30 plus, levt tsm i snart 17 år, har tre barn, hus, (som totalrenoverats precis), jag har aldrig någonsin vare sig i denna relation eller tidigare varit otrogen, de finns inte på min karta att jag skulle kunna vara det, å framförallt inte vara de å sen ljuga eller dölja det. Jag litar på sambon, han var otrogen när vi var riktigt unga, en gång, på krogen i fyllan (hånglade), de var bland de värsta jag varit med om, han kom då hem och berättade å var ångerfull. Ändå litar jag på honom idag till 100%, men de gör så ont, att han inte litar på mig?
Ytterligare tillägg, han har anklagat mig för otrohet för några år sedan också, då kom de fram att han tidigare i förhållandet under längre tid misstänkt att jag varit otrogen men inte sagt något då utan han sa de senare efter något år, men han berättade att orsaken till hans misstankar då var dels att jag vid sex red honom hade börjat gör på något annorlunda sätt, sen hade jag gjort något nytt vid oralsex enligt honom. Vill tillägga att han är inte svartsjuk av sig annars bortsett från dessa anklagelser. Är de jag som är dum å borde förstå hur han känner? Känns så hopplöst att vi hamnar i detta igen, där han inte tror mig, samtidigt som jag inte vet om jag blir blind för situationen å om de är han som överdriver/har rätt? (Inte för att de spelar någon roll när jag själv vet att jag inte har något att dölja, men ändå? )