Inlägg från: Fjäril kär |Visa alla inlägg
  • Fjäril kär

Hur ta kontakt?

Du har bara träffat honom rn gång för länge sedan? Helt ärligt så hur ska han komma ihåg vem du är? 

Du får väl skicka en vänförfrågan på Facebook så ser han väl att du är singel ... börja där...skriv sen i Messenger 

• Fjäril kär
    Anonym (Hej) skrev 2025-09-19 18:08:17 följande:

Njae en gång är det inte bara, utan det är kanske 5-6 gånger. Så han vet mycket väl vem jag är. Var kanske otydlig i min text, menade att vi anlitade honom vid ett tillfälle och hade kontinuerlig kontakt. 

Tyvärr är hans profil som en offentlig profil, kan inte skicka en förfrågan, bara följa honom.. meddelande kan jag absolut skicka, har funderat på det innan givetvis. MEN jag är så otroligt rädd för att bli nobbad av honom för att jag, nyligen om man kan kalla det så, varit förlovad. 

Är det någon man här inne som kan svara på om man ser det som ett problem, att en kvinna som varit förlovad rätt nyligen blivit singel och nu tar kontakt? Jag låter skitlöjlig, jag vet!! 

Varför skulle han ha något emot det? 
    Det låter mest som att du är besviken på dig själv och dömer dig själv. 
    Är du kanske inte redo än för att träffa någon om du är rädd för att det uppfattas som för tidigt?  

Sortera dina tankar kring detta och red ut vad det egentligen är du är rädd för.
Svar på tråden Hur ta kontakt?