Jag känner igen mig. Jag onanerar flera gånger om dagen och åtminstone någon gång om dagen tar det lång tid, i spannet 1-2 timmar. Att det tar lång tid är inte för att jag har svårt att nå fram till utlösningen, utan för att jag helt enkelt inte vill sluta.
Förutom känslan av ståndet i min hand, så gillar jag att vara kreativ när jag runkar. Genom åren har jag ritat erotik, redigerat erotiska bilder på dator eller mobil, skrivit erotik, genererat AI-erotik. Jag gör hellre det än att bara titta på färdiga bilder eller filmer. Effekten är att det tar tid. Jag är så inne i skapandet och hur kåt det gör mig, vill bara fortsätta lite till, och lite till, och lite till, och helt plötsligt har två timmar gått.
Det är märkligt hur stor skillnad det är hur man känner om detta när lusten tränger på jämfört med när den lagt sig. Jag har funderat på om det är ett problem, nåt slags missbruk, men jag vet inte. Alla har vi våra laster och detta är min. Andra lägger timmar varje dag på att titta på TV-serier, scrolla på mobilen, eller vad nu folk lägger sin tid på.
Hade jag fått mer gjort om jag var en robot utan känslor och drifter? Jo, men nu är jag inte det. Men jag har fortfarande ett ansvar att försöka hålla balansen, att inte drifterna tar över för mycket. Det är min egentid, min tid för mig själv där jag återhämtar mig och orkar med resten av livet. Min familj, mitt jobb och mina andra engagemang behöver min tid, men de behöver också min ork, min produktivitet, min tankeförmåga, osv.