• Anonym (?)

Hur lång tid tog de för er att utveckla känslor?

Särbo i 11 år och har väl känslor men inte alls förälskälse på det viset. Vi trivs och tycker om varandra, lever tillsammans på semestrar och helger men inte mer.
    Vi båda är nog lite tveksamma till leva ihop 24/7

• Anonym (?)

Grattis om ni/du hittat tillbaka. Jag har själv aldrig återanvänt ett ex - det finns en anledning till att det tog slut kan jag tycka.

• Anonym (?)
    Anonym (Varierat) skrev 2025-09-21 23:13:56 följande:
    Anledningen till att det tog slut då var för att vi båda var för unga för en seriös relation då, speciellt han som är ett par år yngre än mig. Vi har varit vänner genom alla år även om det gått år mellan att vi pratat med varandra. Och det händer en hel del hos en person på 24 år utvecklingsmässigt. De vi var som "early 20-something" och "late 40-something" är inte samma. Grunden mellan oss, tryggheten och vänskapen var det aldrig fel på. 

Senaste exet skulle jag aldrig i helvete gå tillbaka till, även fast han är far till mina barn. 
    Så kan det va....
    Känns faktiskt  ....att min största kärlek var den som "försvann" Jag hade sett fram emot barn och familj men p.g.a hennes historia hade det aldrig hänt tyvärr. 
    Mötte istället en mamma med dotter som jag fick "övningsköra på"
    Vi fick en dotter tillsammans - jag hade nog inte fått barn alls utan det.
    Ett gäng år senare blev jag pappa till en son vilket jag aldrig trodde skulle hända med en kvinna som redan hade tre barn.
    Skiljer 10 år på dem och min son har världens bästa syrra.
    De bryr sig verkligen om varandra, mig och deras bonusmorsa.
    Kanske taskigt att säga men.... både jag och mina barn har det bättre än någonsin.
    Är särbo men har svårt att knyta an fullt ut. Och det är rätt jobbigt - inte alls hennes fel, allt ligger på mig
Svar på tråden Hur lång tid tog de för er att utveckla känslor?