Inlägg från: Anonym (Förklara?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förklara?)

Hon vill separera..

Men ärligt talat, det låter som om du har gjort henne fysiskt illa. Hur har du kunnat göra det upprepade gånger om du känner hennes skada och sen i sömnen ruska henne och inte minnas något? Det låter väldigt osannolikt och som att en av er ljuger. Eller förklara mer ingående? 

• Anonym (Förklara?)

Ok då förstår jag bättre. Hon är alltså extremt känslig men tänker hon att någon annan skulle vara inte så klumpig då? Det låter ju som att du ansträngt dig och om hon inte vill ens med olika sovplatser så känns det som att hon skyller på detta?vad gör att du inte tror att hon har någon annan? Just det med hur hon ska fixa gården pekar ju mot det, eller har hon tänkt sälja? Vilken mardröm du verkar hamnat i! 

• Anonym (Förklara?)

Kan hon inte träffat någon på jobbet? 

• Anonym (Förklara?)

Gud, jag förstår att du är förtvivlad men verkligen cred till dig för hur du hanterar situationen som du hamnat i. Det kommer att vara väldigt svårt ett tag men ärligt talat, jag tycker att hon beter sig ganska oberäkneligt du är värd att ha en relation som är på lika villkor, jag har definitivt känslan av att hon inte är helt ärlig mot dig. Förhoppningsvis kan du påbörja ett liv själv och på sikt med någon som inte strular runt på det här sättet...sitt still i båten så mycket du kan, var saklig, visa din sorg över situationen hos terapeuten och ta all hjälp och tröst du kan få från nära och kära. Du överlever men det kommer att vara en tuff tid. 

Svar på tråden Hon vill separera..