Reagera?
Dessutom tar han ett stort möbelmonteringsföretag kunder där kunderna betalar svart till honom.
Dvs han utför ett jobb hos en privatperson och sedan säger att dem ska betala honom svart nästa gång en garderob behöver monteras.
Dessutom tar han ett stort möbelmonteringsföretag kunder där kunderna betalar svart till honom.
Dvs han utför ett jobb hos en privatperson och sedan säger att dem ska betala honom svart nästa gång en garderob behöver monteras.
Dessum säger han att jag är en STINGY BASTARD som ej vill betala!
Han själv äger ett hus genom sin syaterdotter aom tåg lån.
Han ville göra mig gravid och vi var hos en gynekolog tom (!)
Hur kan han uttrycka sig så?
Att om jag ej kan/vill bli gravid måste jag börja betala för mig.
Ska JAG betala för en struntsumma varmvatten jag använder?
Han skulle behöva betala samma simma ändå även om jag ej var här!
Han är en persisk snåljåp.
Du, han har tjatar på mig att blivit gravid och varje gång jag fått min mens har han sagt att kan jag ej bli gravid ska jag ut ut hans hus!
Han är oförskämd.
Betala svart så kan han begärde mer och mer svart från mig.
Han förväntar mig att dela säng med honom och fortsätta ha sex dessutom.
Han har alltså aldrig älskat mig.
Han vill bara utnyttja mig som ?rik blond svenska?. Att vara ansvarig för honom med verkställighetshinder trots att han tjänar mer som Möbelmontör än mig.
Bo i ett sommarhus på vintern med minimalt med varmvatten, dåligt isolerat hus, långt till mataffär och pendeltåg.
Ändå betala?
Han tyckte lax var för dyrt, halloumi med.
Ingen fungerande ugn. Ändå bad han mig om att bli gravid.
Att barnet kunde uppfostras i Iran.
Få barn med en iranier med verkställighetshinder. Skulle det ha varit lämpligt?
Har lust att informera myndigheter om honom. Att han nu ska lura en kvinna med svenskt medborgarskap att snabbt bli gravid så att han kan få permanent uppehållstillstånd och jobba på sitt fritidshus under tiden. Sälja och ta vinsten till Iran.