Anonym (Övertänker) skrev 2025-09-29 18:55:07 följande:
Uppskattar dina fina ord mycket.🥰
Var ska jag börja? Jag kan ju vara fullkomligt öppen eftersom jag är annonym.😄
Det här är nytt. Väldigt nytt. Kan inte påstå att vi har ett förhållande än, utan bara dejtar. Men så länge vi vill träffas en gång till så är det väl bra?😉
Visst har jag fått org***m i tidigare förhållanden. Men ändå känns det som att jag hade kunnat leva utan sex. Det är bara nåt som tillhör liksom.
Men nu...jag kan knappt vänta tills vi träffas igen. Jo, vi gör annat också
🤣 men för mig är det en ny erfarenhet att längta så.
En liten, liten sak som kanske hör till är att.....
Äh! Jag hörde av någon klok människa att det sämsta man kan göra är att säga nåt negativt under akten, utan istället framföra vad man vill, önskar och vad den andre gör bra.
Hittills har han vid några tillfällen "klagat" på det jag har gjort. Typ när jag rispade lätt med naglarna på hans rygg så skrek han Aj! och såg missnöjd ut. Har hänt fler sånt. Det får mig att känna mig som en 14-åring som inte alls vet vad jag gör och liksom inte vet vad jag vågar göra mer. Vill inte vara helt passiv men vill inte heller göra illa honom.
Fan! Att sex kan vara så svårt och samtidigt så underbart vid vår ålder.😪
Visst är det härligt, skiljer sig inte från när vi var ung. Eller jo, det gör det. Känslan är lika bra, om inte bättre, men du skrev det "bara dejtar". I vår ålder handlar det ju inte längre om att bilda familj, barn och alla tunga ansvar. Det är betydligt mer lättsamt och njutningsfullt. Två vuxna individer som råkar trivas ihop, kanske för att upptäcka många år senare att man fortfarande gör det, trivs. På många sätt är det så mycket enklare i vår ålder, men vi har också erfarenheten att vända ryggen till. Som det ser ut så har du träffat rätt.
Det där "aj", det sa han för att det faktiskt gjorde ont, men han uppskattar det också. Lite att du hade det så härligt att du förlorade dig. Han kan tom känna sig stolt över rivmärkena, att han fick dig dit hän, men han kommer inte att visa dem för någon "gentlemen do not kiss and tell".
Jag tycker det här är lite kul, en kvinna som öppnar upp på det sätt du gör. Det är intressant. Vi män kan ju aldrig få en kvinnas perspektiv, å tvärt om.