Inlägg från: Anonym (Snorklarna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snorklarna)

KILLAR, se hit! :)

Om ni hade varit på dejt med en tjej och tjejen skriver sen och frågar om ni vill ses igen, svarar ni då t.ex. ?Ja det kan vi!? Även fast ni INTE vill ses igen? Hur gör ni? 

• Svar på tråden KILLAR, se hit! :)
  • Anonym (Snorklarna)
    Tecum skrev 2025-09-29 19:53:13 följande:

Jag har aldrig varit i den situationen, men var jag helt säker på att hon inte var något för mig så hade jag avböjt en ny träff, i så vänliga ordalag jag kunnat.
    Men är jag tveksam hade hon fått en ny chans även om jag inte riktigt trodde på det. Man säger inte gärna nej till en kvinna...

Eller hur! Man säger inte att man vill ses om man inte vill det, det är så himla knepigt ifall det vore så. 

Men jag har inte hört något på typ 3 dagar, så är inte så väldigt optimistisk. 

• Anonym (Snorklarna)
    Anonym (Hmm..,,) skrev 2025-09-30 08:28:16 följande:

Ett sånt svar tolkar jag som "tack, men nej tack". Personen vill inte vara direkt otrevlig  men föreslår heller ingen ny dejt eftersom hen hoppas på att det glöms bort, rinner ut i sanden.

Men det är så sjukt jäkla fegt och elakt att göra så! Jag känner mig jättedum just nu. 
  • Anonym (Snorklarna)
    Fjäril kär skrev 2025-09-30 10:36:08 följande:

Ur ett annat perspektiv.... om jag inte får nån större respons eller intresse tillbaka efter en dejt så tappar JAG intresset.. Varför ska jag jaga nån som inte vill ses liksom? Osexigt.. tack och hej..  

Exakt! Det har jag gjort, men undrar hur man tänker om man skriver att man vill ses, fast egentligen så vill man det inte. 
Svar på tråden KILLAR, se hit! :)