💔💔💔
Det kan vara svårt i skrift även för folk utan npf, men för ts blir det extra svårt.
Här står om mitt boende , boendet hör till socialpsykiatri
Dom som bor här har atypisk autism och asperger vilket hör till autism grad 1
Jag nog du får ta och läsa på en del om autism du verkar tro att alla med autism inte har något tal eller bara sitter och vaggar fram och tillbaka med kroppen autism är en jävligt stor diagnos så dra inte alla över en kam
Enligt henne så är dom inte tillsammans eller nånting dom var bara vänner enligt henne men min magkänsla säger nåt annat.. jag vet inte vad jag ska tro känner mig förvirrad av allting och less på allt bara
Hon svarade såhär :Jag fattar inte ens hur du fått mitt nummer. Jag och ***** är inte ens ett par så du kan sluta skriva till mig på mina sociala medier! Jag vet inte ens vem du är!! Är du intresserad så varsågod. Vi har känt varandra sedan gymnasiet så ***** är ingen ny person för mig. De är bara läskigt att du skriver till mig. Mvh ****
Hon skrev igen : Jag hittade inte mitt nummer på Instagram. Men skitsamma, jag och ***** har inget mer mellan varandra än att vi är kompisar. Jag vet inte vad han sagt till dig. Och vi har inte gjort någon tillsammans bara så att du vet. Han är ledig så det är bara att slå till.
Jag svarade:
Jag svarade: Jaha ok men han hade kommenterat på ditt inlägg på fb i slutet av augusti (du hade lagt upp att du hade flyttat) han hade kommenterat: äntligen kommer vi bo närmare varandra ❤️ några dagar innan det hade han kontaktat mig på ett sexuellt och flörtigt sätt på messenger så jag trodde ni dejtade eller var tillsammans eftersom han hade kommenterat så på ditt inlägg. Ja ok jag visste inte om ni typ dejtade eller var typ kk eller nåt men förlåt iaf för att jag kontaktade dig.
Hon svarade:
Hon skrev igen : Det är lugnt, tycker bara att de är creepy att någon random kontaktar mig. ***** är jävligt speciell ska jag väl säga. Han gillar mig och kan ibland skriva saker som både låter flörtig och konstigt och han skriver ibland kommentarer som lätt kan misstolkas. Bra att veta. Han är snäll men ibland blir det fel
Jag svarade:
Jag svarade:Ok sorry iaf. Ok ja alltså jag har aldrig träffat honom vi har bara skrivit med varandra flera gånger. Han skrev till mig på snapchat i maj men sen blockade han mig där utan anledning, jag vet att han hade förhållande från typ december 2023-mars 2025 tror jag sen hade vi ingen kontakt i juni och juli och sen skrev han till mig i augusti på messenger. Jag vet inte om han har varit seriös med mig eller inte men han har sagt att han vill träffa mig och massor med andra sexuella saker.. vi pratade som sagt senast i torsdags på ett sexuellt sätt.. sen i måndags så skrev han att han kanske hade träffat en tjej där han bor typ men dom var inte tillsammans enligt honom och han sa inte att han inte ville träffa mig men han sa att det skulle bli svårt pga av hans jobb och för att vi bor långt från varandra jag bor i ******* och han bor ju i ******* nu. Jag ber om ursäkt iaf att jag kontaktade dig.
Sen var det slut på konversationen med henne.