Anonym (Hmmm..,,) skrev 2025-10-02 20:09:16 följande:
Jag tror att avståndet är den största anledningen att han skriver med dig. Han vill inte träffas utan bara skriva ibland och utbyta lite (naken?) bilder som tidsfördriv. Han vet att det aldrig kan bli nåt "på riktigt" mellan er så det är ett säkert kort att småflirta lite på kul.
Men att träffas nån gång är ju inte omöjligt om ni båda skulle vilja. Ingen jobbar dygnet runt 7 dagar i veckan. Han verkar i alla fall vara snäll nog att på ett försiktigt sätt ha massa (dåliga) ursäkter att inte ses. Jobbar mkt, bor långt ifrån, dejtar en tjej.
Han har inte sårat dig medvetet, han lever i verkligheten och har ingen anledning att inte dejta tjejer när det faktiskt inte är någonting alls mellan er mer än messande.
Ditt meddelande var från hjärtat och jag förstår att du ville få ut dina känslor och sårade hjärtesorg. Detta är dock på riktigt inte normalt att bli såååå upprörd för som du verkar blivit, måste ha med dina diagnoser att göra.
Tyvärr är det helt osannolikt att det skulle få honom att tänka om gällande "er", snarare tvärtom att han blir mer säker på att du inte är nåt för honom.
Men alla är ju olika så vem vet?
Ja inte vet jag varför han valde att skriva till mig flera gånger han skrev till mig när han fortfarande bodde i samma stad som mig också flera år innan han flyttade ner. Han jobbar VARJE dag 16-22 , 12-22 och 12-21 måndag till söndag. Ja han får väl tänka vad fan han vill orkar inte bry mig längre känner ingenting känner mig mig både arg,ledsen sårad, förvirrad och helt jävla tom och förstörd för tillfället vill bara stänga av hjärtat och hjärnan men det går inte.