Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

💔💔💔

EpicF skrev 2025-10-04 00:25:11 följande:
    Hom har eller ska uppenbarligen flytta dit nu. Nej, det är inte henne han dejtar. 
    Eh jo. Bevis på att det inte är henne han dejtar tack du som vet allt ?
  • Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-10-04 00:10:52 följande:
    Bra! Då vet du ju det eftersom din magkänsla är så grym. Då är det ju kört för dig där så det är bara att lämna dem ifred.
    👍
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 00:30:26 följande:
    Han skrev själv att hennes telefonnummer inte låg på Instagram. 

Nej, det dejtar inte och nej, hon är inte svartsjuk. 

Ta hjälp av personalen för att tyda smset. Du feltolkar och läser in saker som inte finns. 
    När man går in på hennes instagram så står det kontakta och när man trycker på det så står hennes telefonnummer dör inte mitt problem att hon har lagt ut det där 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 00:32:55 följande:
    Ett bra bevis är hennes svar till dig. 

Hade de dejtat så hade hon inte sagt till dig att du kan ta honom om du är intresserad. Vad med det är det du inte förstår? 
    Vad är det som inte du förstår ?
  • Anonym (Anonym)
    Lynx123 skrev 2025-10-04 08:19:35 följande:
    TS, det här är inte okej. Låt dessa individer vara ifred. Stalka dem inte, varken på sociala medier eller irl. Hon uttrycker tydligt att hon upplever dig som obehaglig i det du gör. Det här kan leda till en polisanmälan. Lägg ner innan det går riktigt illa.
    Men omg jag har inte skrivit nåt mer till henne. Och dessutom så hörde han av sig själv till mig igår på messenger och det är inte mitt problem att han hörde av sig 
  • Anonym (Anonym)
    Lynx123 skrev 2025-10-04 09:15:46 följande:
    Du borde inte ha kontaktat henne i första taget men bra att du förstått att lägga ner. Låt dem båda vara nu. Det här är inte uppbyggande eller upplyftande för någon. Gör nu något roligt med din helg.
    Som sagt så är det han som valde att höra av sig till mig ännu en gång det var inte jag som skrev till honom utan han skrev till mig. Nä har ingen lust helgen är redan förstörd.
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 11:21:28 följande:
    Du kan låta bli att svara. Du att det är du som blir sårad och ledsen.
    Ja men jag vill ju prata med honom så jag kommer ha väldigt svårt att inte svara när och om han hör av sig...
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hmmm..,,) skrev 2025-10-04 12:07:24 följande:

Nämnde han det du gjort till hans kompis när han messade dig?

Ja hurså ?
  • Anonym (Anonym)

Förtillfället är jag förbannad på honom att han tror att han kan komma och gå till mig hur han vill när han har lust eller vill ha tröst eller saknar mig eller är kåt men jag kommer alltid svara om han hör av sig för jag tycker om honom . Begriper mig dock inte på honom, jag gillade hans selfie på TikTok igår och sen blev jag blockad där men han har inte blockat mig på fb . Han kan väl lika gärna blocka överallt om han nu inte vill ha nån som helst kontakt med mig..

• Anonym (Anonym)

Jag punkt.fucking.hatar.män.och.deras.jävla.beteenden. 😤🤬

Svar på tråden 💔💔💔