-
För att han är kåt ?EpicF skrev 2025-10-04 14:08:13 följande:Var ska han göra det när du ställer upp? -
Jag har ju redan hittat honom där.. ja det blir nog svårt för honom att förklara.. man borde inte börja ett förhållande ett dejtande med lögnerAnonym (Hmmm..,,) skrev 2025-10-04 14:42:00 följande:För att minska risken att du hittar honom där? Om han får kontakt med någon där som han blir seriöst intresserad av och verkligen vill träffa kommer han säkert förklara situationen för henne. -
Nej jag heter Amanda mer än det behöver du inte veta. Nähe men då får det stå för dig jag är iaf ärlig från början om jag dejtar någon vad jag heter m.mAnonym (Laura) skrev 2025-10-04 15:14:07 följande:Jaha, heter du "Anonym" på riktigt då?
Nu finns jag inte längre på någon dejtingsida men inte fasen kallade jag mig för mitt riktiga namn då heller. -
Meddelande borttaget -
Men vad är det du inte begriper?! Han har flera syskon bland annat en lillebror som heter Linus och han själv heter Lukas A***** och sitt efternamn och inget annat!!!!EpicF skrev 2025-10-04 15:30:05 följande:Enäggstvillingar? Vad pratar du om?
Han mycket heta Linus i andra namn, utan du vet om det. Det är inte ovanligt att man som syskon har samma a dra namn. -
Ja men läs från början vad jag skriver då så jag slipper dela mer information än nödvändigt om honom men det är vissa personer i den här tråden som inte läser eller förstår nåt man skriver och som ska hålla på och vrida och vända på allt jag säger bland annat EpicFAnonym (Laura) skrev 2025-10-04 16:35:35 följande:Börjar bli lite väl mycket personlig information om killen nu. -
Därför att du ifrågasätter om det är han jag har sett på dejtingsidan ?! Jaha men nu heter han INTE Linus överhuvudtaget utan är hans BROR som heter Linus i förnamnEpicF skrev 2025-10-04 16:52:10 följande:Ja, du har sagt att han en lillebror.
Varför pratade du helt plötsligt om enäggstvillingar?
Även om har en bror som ex heter Linus så kan man mycket väl också heta Linus i andra eller tredje namn. Inget ovanligt. -
Meddelande borttaget -
Nähe men han heter Lukas Anders iaf sen får du tror vad du villEpicF skrev 2025-10-04 17:46:27 följande:Tror knappast han heter just Lukas Andreas, men ok.
Då har han väl vara använd namnet Linus då. Men det är inte något du ska bry dig om då det inte angår dig -
För att jag vill ?! Varför skulle det vara konstigt ? Och det är väl inget konstigt att jag vet vad hans bror heter han har själv berättat det för mig. Jag lägger när och om jag vill. Och jag skrev inte att jag hoppades att han skulle ändra sig men jag ville att han skulle veta att han sårade mig. Ja och jag har sagt varför jag gjorde det och jag gjorde det för att jag trodde att dom dejtade och då ville jag vara snäll mot henne och berätta. Sköt ditt så sköter jag mitt tack. Nu stängs denna tråd ner.felicityporter skrev 2025-10-04 20:11:16 följande:Men varför bryr du dig?! Det spelar väl ingen som helst roll?
Konstigt att du helt plötsligt ?råkar? hitta honom på Badoo och att du till och med har koll på vad hans lillebror heter.
Lägg ner detta nu, det kommer aldrig bli ni och du har redan bränt den lilla skrangliga trasiga hängbron byggt av gamla ruttna plankor och tunt billigt rep du hade redan genom att skriva det där konstiga messet till honom där du beskrev hur sårad du är och att du hoppas att han ändrar sig och sedan som grädde på moset stalkade upp hans tjejkompis telefonnummer och smsade henne så att hon blev rädd för dig.
Lägg din energi på terapi istället för att lära dig bryta dina destruktiva mönster, sedan kan du försiktigt försöka börja dejta igen men välj då män i ditt närområde som verkligen vill ha en relation och som inte snackar sex med dig innan ni ens träffats eller börjat dejta. Du kommer ha betydligt större chans att träffa någon som vill ha dig då, jag lovar! ❤️
-
Dessutom för hundrade gången så är det HAN som har kontaktat mig alla gångerna vi har pratat , det är inte jag som har kontaktat honom.
-
Ja då får han väl fortsätta utnyttja mig då .EpicF skrev 2025-10-04 20:35:34 följande:Nej, du godtar att han kontaktar dig och utnyttjar dig när du i i själva verket kan sätta en stopp för det. -
Han har ALDRIG sagt att det ALDRIG kommer bli eller att vi ALDRIG kommer att träffas. Hon kunde ha valt att inte ens svara på meddelandet från första början 🤷 Nej jag letade inte upp honom där han dök upp bland personer men kan swipea på har du aldrig varit inne på en dejtingsida någon gång ? verkar inte så iaf nej han aldrig varit tydlig med nåntingfelicityporter skrev 2025-10-04 20:45:50 följande:Nej du skrev ett långt mess till honom när han klargjorde att det aldrig kommer bli något mellan er och du till och med stalkade hans tjejkompis och SMS-ade henne på hennes privata mobilnummer trots att hon bad dig sluta och förklarade att det är creepy.
Nu letade du upp killen på Badoo och spekulerar kring hans namnval där, trots att detta inte spelar någon roll och trots att han varit tydligt med att ni aldrig kommer dejta. -
Slut på diskussion. Jag vet vad jag vet och jag vet mer om han och mig än vad ni vet iaf. Nu får ni andra diskutera bäst fan ni vill . Tack och hej .