• EpicF

💔💔💔

Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:15:36 följande:

Förtillfället är jag förbannad på honom att han tror att han kan komma och gå till mig hur han vill när han har lust eller vill ha tröst eller saknar mig eller är kåt men jag kommer alltid svara om han hör av sig för jag tycker om honom . Begriper mig dock inte på honom, jag gillade hans selfie på TikTok igår och sen blev jag blockad där men han har inte blockat mig på fb . Han kan väl lika gärna blocka överallt om han nu inte vill ha nån som helst kontakt med mig..

Du låter honom komma och gå som han vill. Det är inte honom du ska vara förbannad på utan dig själv. 

Han vet att du alltid svarar. Detta utnyttjar han. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:30:48 följande:
    Nähe men på hennes instagram står det : följ meddelande kontakta och trycker man på kontakta på hennes instagram så står hennes mail och telefonnummer 
    Ok. Jag får enbart upp följande och medelande på Instagram. Intefliken kontakta. 

Men det spelar ingen roll, för man kontaktar inte okända människor för att man är svartsjuk. Det är inte normalt och man kan faktiskt riskera att bli polisanmäld. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:30:48 följande:
    Nähe men på hennes instagram står det : följ meddelande kontakta och trycker man på kontakta på hennes instagram så står hennes mail och telefonnummer 
    EpicF skrev 2025-10-04 12:36:47 följande:
    Ok. Jag får enbart upp följande och medelande på Instagram. Intefliken kontakta. 

Men det spelar ingen roll, för man kontaktar inte okända människor för att man är svartsjuk. Det är inte normalt och man kan faktiskt riskera att bli polisanmäld. 
    Nu såg jag att det kommer upp "kontakta" på folk man inte är vän med. 
  • EpicF
    Anonym (runt runt) skrev 2025-10-04 12:39:00 följande:
    Vad har han gjort för fel menar du?
    Det är inte speciellt skysst att använda folk som runkmaterial eller låtsas vilja träffas för att sedan komma med undanflykter och ursäkter. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:40:29 följande:
     Hur kan jag påverka det här ? Han har kommit och gått flera gånger, första gången för 10 år sen , sen hörde jag av mig nåt år senare men då hade han flickvän, sen hade han förhållande december 2023-mars 2025, han kontaktade mig i maj på snapchat kanske för att söka tröst efter att det tog slut mellan hans tjej jag vet inte,sen blockade han mig på snap helt utan någon anledning i slutet av maj sen hade vi ingen kontakt i juni och juli men jag kollade hans Stories ibland och kollade ibland på hans TikTok, sen i slutet av augusti hörde han av sig till mig på messenger och då blev jag glad men lite chockad.

Jag är van att bli behandlad illa av killar så vad spelar det för roll om jag blir behandlad illa av en kille till ? Hela mitt redan dåliga självförtroende är förstört sedan länge och känner mig hela tiden osäker på mig själv och har svårt att lita på någon längre troligtvis pga av hur jag har blivit behandlad tidigare 
    Genom att blocketa honom och sluta svara! 

Ta hjälp av personalen på ditt boende. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:45:24 följande:
    Han skrev bara : varför har du skrivit till **** ? 😥 Det är min bästa tjejkompis 😞 jag svarade: för att ni dejtar ? Och för att du skrev med mig när du började träffa henne. Han svarade : nej gud nej jag och **** är bara vänner vi har känt varandra sen skolan. Jag svarade Jaha,kul då..  sen skrev han så snälla skriv inte till **** förlåt om jag störde. Sen skrev vi inget mer igår
    Kan du ta in nu att det inte är henne han dejtar! 
    Och vem han dejtar har faktiskt du inte med att göra. Det är hans ensak.
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:47:04 följande:
    Ja men det var fortfarande inte svaret på varför han blockar mig på TikTok men inte på fb
    För att han ville blocka dig på tiktok. 
    Vad spelar det för roll? 

Du ska blocka honom på alla sociala medier samt på telefon. Du ska inte låta honom få komma och gå som han vill. Ta hjälp av personalen på Ditt boende för att få hjälp med det. 

Han utnyttjar dig bara och du låter dig utnyttjas. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:51:10 följande:
    Men jag ville att hon skulle veta om vad han hade skrivit till mig för jag trodde dom dejtade eller var tillsammans och ville vara ärlig jag tycker inte om att ljuga för personer, jag får ångest och ont i magen av att gå omkring och dölja saker det känns inte bra och jag hade velat att någon kontaktade mig om samma sak skulle hända mig för jag uppskattar ärlighet även om jag kanske skulle bli arg först.
    Spelar ingen roll om de hade dejtat eller inte. Man gör inte så som du gjorde. Punkt. 

Det hade varit en annan sak om ni båda dejtade honom. Dvs på riktigt dejtade honom. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:53:35 följande:
    Kommer aldrig blocka honom och kommer alltid svara om han hör av sig
    Och ändå blir du förbannad på honom för att han tror att han kan komma och gå som han vill.... han tror inte han kan det, han vet att han kan komma och gå som han vill eftersom du tillåter att han gör det. Du tillåter honom att behandla dig som skit. Du tillåter honom att utnyttja dig. Det är just detta som du behöver ha hjälp av andra för att ta i. Så ta hjälp av personalen på ditt boende! De är där för att hjälpa dig. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:54:56 följande:
    Kanske men jag är inte så säker på att det dom säger stämmer . Det har med mig att göra så länge han kontaktar mig
    1. Du får helt enkelt lita på de. 

2. Nej, du har inte med hans dejtade att göra. Oavsett om han kontaktar dig och pratar med dig så är hans dejtade hans ensak. Inget du ska lägga dig i. 

3. TA HJÄLP AV PERSONALEN PÅ DITT BOENDE, INNAN DU RÅKAR ILLA UT!
Svar på tråden 💔💔💔