Anonym (Anonym) skrev 2025-10-01 16:02:31 följande:
Nähe men nu är det som sagt skickat jag hoppas att han en vacker dag kommer inse att han valde fel tjej. Han har redan valt att komma tillbaka till mig 2 gånger förut så vet inte om han kommer komma tillbaka sen igen när/om det inte funkar med den nya tjejen.. jag hoppas iaf att han en vacker dag hör av sig igen men den som lever får väl se
Anonym (runt runt) skrev 2025-10-01 14:38:55 följande:
Han har redan berättat för dig vad som kommer att hända.
Nej han har inte sagt nånting. Det enda han sa var: Hej , jag vill bara säga att jag kanske har träffat nån tjej så vet vill vara ärlig och säga det. Sen sa jag att vi behövde prata och då sa han att: Vi är inte tillsammans eller så vi har bara träffats. Jag frågade hur länge har ni träffats då ? Han svarade inte länge. Sen skrev han förlåt om jag har sårat dig , det är inget fel på dig. Jag är dålig på kärlek men vi kan inte ses så länge jag bor här nere. Mer än det skrev han inte
Enligt honom så har han inte valt fel. Kommit tillbaka till dig 2 gånger? Nej, ni har haft kontakt via chat till och från, det är inte samma sak som att faktiskt komm tillbaka till någon.