💔💔💔
Lynx123 skrev 2025-10-01 07:07:10 följande:
Ingen kan veta hur framtiden ser ur. Inte jag, inte du, inte någon. Tror nog att de allra flesta människor har känt att de aldrig mer ska det ena och det andra. Jag gjorde det ofta när jag var ung, särskilt i tonåren.
Oavsett hur det kommer bli för dig så tror jag ändå att det allra bästa vore om du kunde försöka ägna dig åt saker som gör dig glad eller intresserad och som inte har med den här killen att göra. Han är ju, som du själv säger, ändå långt borta och han träffar en annan tjej.
Kasta inte bort ditt värdefulla liv på en kille som du kanske aldrig ens kommer få träffa. Kasta inte heller bort det på killar som inte gör allt för att få vara med just dig.
Vem vet, kanske framtiden har helt andra planer för dig. Eller inte. Det får framtiden utvisa. Men nu är nu och försök fokusera på det i stället.
Men jag är inte en tonåring och min ålder spelar inte nån roll. Ja jag vet inte han säger att dom inte är tillsammans dom har bara träffats ett väldigt kort tag sen är jag inte direkt korkad jag fattar att dom säkert har pussats och kanske gjort mera saker men jag vill inte tänka på det.. jag skickade väl ett ganska långt meddelande igår där jag skrev : varför valde du att skriva till i augusti igen när du ändå bara ville leka med mina känslor ? 💔 Förstår inte du att du gör mig ledsen när du gör såhär ? 😢 Jag trodde du var intresserad på riktigt för du kallade mig gulliga namn och skickade hjärtan och ville träffas m.m men jag hade väl fel.. 😢Jag tycker fortfarande mycket om dig och vill träffa dig jag hade hoppats på att träffas nåt i höst eller vinter men jag förstår om det blir svårt med distansen mellan oss men det finns ju tåg och man kan ju planera om man vill träffas? Men vill du inte träffa mig eller ha nån kontakt så slipper du väl.. 💔 jag vet att han är en ganska känslig kille eller han är väldigt snäll och omtänksam och ärlig och jag vet att han har adhd och känner känslor ganska starkt. Jag såg att han var vaken ända till typ 04 inatt på fb, nånting i mig hoppas att det jag skrev till honom fick honom att börja tänka på att han har gjort ett misstag som börjat träffa henne istället för mig och att han förstår att han gjorde mig ledsen men jag vet inte jag hoppas att han kommer komma tillbaka men vet inte hur det blir nu