Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

💔💔💔

Lynx123 skrev 2025-10-01 07:07:10 följande:
    Ingen kan veta hur framtiden ser ur. Inte jag, inte du, inte någon. Tror nog att de allra flesta människor har känt att de aldrig mer ska det ena och det andra. Jag gjorde det ofta när jag var ung, särskilt i tonåren.

Oavsett hur det kommer bli för dig så tror jag ändå att det allra bästa vore om du kunde försöka ägna dig åt saker som gör dig glad eller intresserad och som inte har med den här killen att göra. Han är ju, som du själv säger, ändå långt borta och han träffar en annan tjej.

Kasta inte bort ditt värdefulla liv på en kille som du kanske aldrig ens kommer få träffa. Kasta inte heller bort det på killar som inte gör allt för att få vara med just dig.

Vem vet, kanske framtiden har helt andra planer för dig. Eller inte. Det får framtiden utvisa. Men nu är nu och försök fokusera på det i stället.
    Men jag är inte en tonåring och min ålder spelar inte nån roll. Ja jag vet inte han säger att dom inte är tillsammans dom har bara träffats ett väldigt kort tag sen är jag inte direkt korkad jag fattar att dom säkert har pussats och kanske gjort mera saker men jag vill inte tänka på det.. jag skickade väl ett ganska långt meddelande igår där jag skrev : varför valde du att skriva till i augusti igen när du ändå bara ville leka med mina känslor ?  💔 Förstår inte du att du gör mig ledsen när du gör såhär ? 😢 Jag trodde du var intresserad på riktigt för du kallade mig gulliga namn och skickade hjärtan och ville träffas m.m men jag hade väl fel.. 😢Jag tycker fortfarande mycket om dig och vill träffa dig jag hade hoppats på att träffas nåt i höst eller vinter men jag förstår om det blir svårt med distansen mellan oss men det finns ju tåg och man kan ju planera om man vill träffas? Men vill du inte träffa mig eller ha nån kontakt så slipper du väl.. 💔 jag vet att han är en ganska känslig kille eller han är väldigt snäll och omtänksam och ärlig och jag vet att han har adhd och känner känslor ganska starkt. Jag såg att han var vaken ända till typ 04 inatt på fb, nånting i mig hoppas att det jag skrev till honom fick honom att börja tänka på att han har gjort ett misstag som börjat träffa henne istället för mig och att han förstår att han gjorde mig ledsen men jag vet inte jag hoppas att han kommer komma tillbaka men vet inte hur det blir nu 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Soja) skrev 2025-10-01 08:32:53 följande:
    Ja men då är det ju så. Vad vill du ha ut av tråden ?
    Jag kände att jag ville skriva av mig 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-01 10:41:25 följande:
    Han ville väl på ett skonsamt sätt tala om för dig att han inte är intresserad mer än som vän och att det aldrig kommer att bli ni. 
    Det gör inte mindre ont för det. Och han har inte sagt att han aldrig vill träffa mig bara att det är svårt just nu 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-01 10:42:34 följande:
    Det sa du sist också. 
    Ja då får jag väl ha sagt det då. Men den här killen är inte nån skithög och jag är inte arg jag är bara väldigt den andra killen insåg jag senare att han var en stor idiot och jag saknar inte den killen ett dugg men det här kommer göra väldigt ont länge tror inte det kommer gå över nån gång faktiskt vissa saker vet man bara
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-01 11:43:45 följande:
    Och allt det har du sagt förut. Och du ser, det har gått över och du har gått vidare. Dock till nästa kille. 
    Nej det kommer inte gå över och det spelar ingen roll om jag pratar eller träffar nån annan kille gör jag vill inte ha nån annan än han
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (runt runt) skrev 2025-10-01 14:31:30 följande:

Du borde inte skickat det där meddelandet. Du verkar tro att han ska ändra sig eller få dåligt samvete, jag tror tvärtom att han tycker att du uppför dig obalanserat och att han gjorde helt rätt som valde en annan. Låt honom vara nu. Att bli dumpad är tyvärr en del av livet.

Nähe men nu är det skickat iaf nu är det upp till honom vad som kommer hända.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (runt runt) skrev 2025-10-01 14:38:55 följande:
    Han har redan berättat för dig vad som kommer att hända.
    Nej han har inte sagt nånting. Det enda han sa var: Hej , jag vill bara säga att jag kanske har träffat nån tjej så vet vill vara ärlig och säga det.  Sen sa jag att vi behövde prata och då sa han att:  Vi är inte tillsammans eller så vi har bara träffats. Jag frågade hur länge har ni träffats då ? Han svarade inte länge. Sen skrev han förlåt om jag har sårat dig , det är inget fel på dig. Jag är dålig på kärlek men vi kan inte ses så länge jag bor här nere. Mer än det skrev han inte 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Jo) skrev 2025-10-01 15:18:13 följande:
    Håller med.
    Nähe men nu är det som sagt skickat jag hoppas att han en vacker dag kommer inse att han valde fel tjej. Han har redan valt att komma tillbaka till mig 2 gånger förut så vet inte om han kommer komma tillbaka sen igen när/om det inte funkar med den nya tjejen.. jag hoppas iaf att han en vacker dag hör av sig igen men den som lever får väl se 
    Anonym (runt runt) skrev 2025-10-01 14:38:55 följande:
    Han har redan berättat för dig vad som kommer att hända.
    Nej han har inte sagt nånting. Det enda han sa var: Hej , jag vill bara säga att jag kanske har träffat nån tjej så vet vill vara ärlig och säga det.  Sen sa jag att vi behövde prata och då sa han att:  Vi är inte tillsammans eller så vi har bara träffats. Jag frågade hur länge har ni träffats då ? Han svarade inte länge. Sen skrev han förlåt om jag har sårat dig , det är inget fel på dig. Jag är dålig på kärlek men vi kan inte ses så länge jag bor här nere. Mer än det skrev han inte
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Soja) skrev 2025-10-01 16:12:44 följande:
    Nej han kan inte träffa dig. Vi får hoppas han är såpass bra att han faktiskt inte vill träffa dig nu när han har en annan tjej. Isf är han ju ett svin. 
    Men herregud läs han har sagt att dom INTE är TILLSAMMANS!
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-01 17:19:04 följande:
    Enligt honom så har han inte valt fel. Kommit tillbaka till dig 2 gånger? Nej, ni har haft kontakt via chat till och från, det är inte samma sak som att faktiskt komm tillbaka till någon. 
    Ja han har kommit tillbaka till mig både i maj och augusti i år och jag har inte tvingat han att komma tillbaka han har hört av sig själv båda gångerna.
Svar på tråden 💔💔💔