Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

💔💔💔

EpicF skrev 2025-10-03 12:05:59 följande:
    Ni är inte tillsammans, inte exklusiva och inte ens i närheten av att dejta. Det ni gör är att skriva till varandra på snap. Ibland flörtar han med dig och ibland inte. Han har dig som snap-kompis. 
    Så länge han inte är exklusiv med den andra tjejen så kan flörta med dig. 
    Jag har inte påstått att vi är tillsammans heller ? Och du har ingen aning om vi varit i närheten av dejta och träffas. Det är fortfarande inte ok varken mot henne eller mig
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 12:07:24 följande:
    Ni var inte vänner på snap nu i höst men ändå fick han till att skicka flörtiga meddelande till dig.

Brukar ofta ta emot meddelanden från okända personer på snap du inte är vän med? 

Då bör du sluta med det. 
    Han skrev till mig på messenger 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 12:08:09 följande:
    Eller så är de inte exklusiva. Exklusivitet är något man pratar om tillsammans. 
    Ja eller så är dom exklusiva? Som sagt han berättade för mig i måndags men enligt honom så var dom inte tillsammans men hon kanske har en annan åsikt om det. Han valde ju uppenbarligen att berätta för mig av någon anledning i måndags om att han träffade nån. Jag reagerade också på att han skrev sist han hade skrivit ett sexsms till mig efter att vi hade pratat i telefonen att han rensade vår konversation och det gjorde han troligtvis för att inte hon skulle hitta vår konversation..
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 12:10:35 följande:
    Enigt tråden så har ni bara planlagt att träffas. Det är inte att vara i närheten av att dejta. 

Varför tror du han skyller på långt avstånd och att han jobbar mycket? 
    Svaret är att han inte vill träffa dig alls. 

Det är endast i ditt huvud ni har varit i närheten av att dejta. 

De flesta är helt ok med att den man dejtar även pratar/skriver med andra så länge man inte är exklusiva. 
    Jag vet att han jobbar mycket och att vi har långt avstånd mellan oss så det är ingeting han har hittat på. Hade han inte velat träffa mig eller flörta med mig så borde han inte ha skrivit till mig från första början. Jaha men det är inte jag ok med punkt slut.
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 12:14:18 följande:
    Han valde att berätta för dig för att du skulle förstå att det aldrig kommer bli ni. Ni kommer aldrig träffas. Ni kommer aldrig dejta. Han är inte intresserad av dig. 

Ja, eller så rensade han er kommunikation för att han ville. För dig spelar det ingen roll varför han gjorde det. 
    Vi får väl se när han kommer krypandes tillbaka om dom gör slut eller börjar bråka.. det sägs att män alltid kommer tillbaka förr eller senare och det stämmer iaf med alla killar jag har träffat och skrivit med genom åren dom har kommit tillbaka flera gånger allihopa. Det var samma sak i våras att HAN sökte tröst och uppmärksamhet från mig när hans tidigare förhållande tog slut . Jag är ganska säker på att han gjorde det för att han inte ville att hon skulle hitta vår konversation för att han troligtvis vet att hon skulle bli ledsen då
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 12:16:19 följande:
    Men hade han velat träffa dig så hade inte avståndet eller jobbet stått iväg. Då hade han ordnat en träff. 

Uppenbarligen så vill ha flörta med dig. Småflörta. Men inget mer. 

Ser du inge mönstret? Detta händer sig varje gång. Du behöver hjälp att komma ur denna onda spiralen. 
    Jaha han sa iaf en jävla massa saker han ville göra med mig och att han ville träffa mig m.m m.m men jag låter bli att skriva alla detaljer till henne tror inte hon vill veta att han t.ex har skrivit " vill komma in djupt i din fitta och spruta i dig " vill knulla dig så hårt i doggy och smiska din rumpa röd " m.m m.m  det är bara en del han har skrivit till mig han har skrivit ännu mer saker till mig också som han vill göra och att han vill träffas men tror nog som sagt inte hon vill veta mer än nödvändigt så
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 12:40:15 följande:
    Ja, han lovade dig guld och gröna skogar. 

Helt ärligt så tror jag inte hon bryr sig eftersom de inte är exklusiva. Det han har skrivit till dig är bara snack och inget han menar. Förstår inte du det? 
    Han menade exakt allt han sa till mig så tror vad du vill 
  • Anonym (Anonym)
    Just Precis skrev 2025-10-03 12:49:48 följande:

Förlåt nu TS men jag förstår inte riktigt, kanske missat en sväng i tråden men vill du:

A. Bli ihop med den här killen för att han är fantastisk och ditt livs kärlek 

eller 

B. Varna tjejen han nu exklusivt dejtar för att han är ett svin

?

Förtillfället vet jag inte , jag har alltid gillat honom och kommer alltid att göra och jag tror helt ärligt att han kunde ha varit mitt livs kärlek men jag vill samtidigt varna henne för jag inte att han har betett sig ok mot varken henne eller mig 
  • Anonym (Anonym)

Förtillfället är jag mest bara förbannad på honom och känner mig sårad jag är inte arg på henne

• Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-10-03 13:06:02 följande:
    Vad är du inte okej med?
    Jag är inte ok med att man skriver med andra på ett flörtigt eller sexuellt sätt om man har börjat dejta andra och det spelar ingen roll hur tidigt i dejtandet eller relationen det är man håller sig till en person punkt och det gjorde inte han.
Svar på tråden 💔💔💔