💔💔💔
Anonym (Anonym) skrev 2025-10-02 19:23:49 följande:
Men snark jag har dejtat killar i min egen stad och jag har dejtat killar som har gått i särskolan m.m alla dessa killar jag hade skrivit om som har diagnoser har gått i grundsärskolan även han som jag skrev med senast. Och det är dessutom han som bor i Småland som har valt att kontakta mig flera gånger i år fast han visste att jag bodde långt bort, han hade kunnat valt att inte skriva till mig men han skrev till mig ändå fast han visste vi bor långt ifrån varandra och jag fattar inte varför han gjorde det om han ändå visste att det inte skulle funka pga av vårat avstånd. Och nej jag skrev inget brev jag skickade ett meddelande till honom på messenger när jag var ledsen för jag ville att han skulle förstå att han har sårat migAv någon anledning så tyckte han om att skriva med dig.
Men förmodligen så hör du inget från honom efter ditt "tyck-synd-om-mig" meddelande.
Varför har du för vana att skicka sådana meddelanden? Varför kan du inte vara acceptera att se inte vill träffas, inte tycker om dig på ett romantiskt sätt och inte vill bli tillsammans med dig?
Förövrigt så tvilar på att alla de killar du skrivit med har gått i grundsärskola. De flesta verkar vara normala och ha normala jobb etc.