• EpicF

💔💔💔

Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 05:09:10 följande:
    Jag vet inte hur länge dom hade skrivit eller träffat varandra när han skrev det där på hennes fb. Och jo han och jag hade planerat att träffas. Så jag tycker inte han har betett sig ok. Ja då får väl von tycka det då nej det gör jag inte jag gör det för att hon förtjänar att få veta och för att han kanske kan lära sig en läxa. Ja då får dom väl göra det då orkar inte bry mig längre 
    Ja, ni hade planerat att träffas. Han kom sedan med undanflykter tills den dagen han började dejta en annan tjej och var tydlig med dig att han gjorde det. 

Även om ni hade planerat att träffats så var ni överhuvudtaget inte i närheten av att ens dejta. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 11:06:20 följande:
    Ja och jag ångrar mig inte.  Nähe kul för dig då. Jag anser att man skriver inte eller träffar andra när man börjar dejta någon oavsett hur tidigt det är. Det enda jag skrev till henne var : Hej ****! Jag känner inte dig men jag såg i ett inlägg på din fb att du och ***** ********** verkar ha dejtat sen i slutet av augusti ? Jag vill bara att du ska veta att han skrev till mig 25/9 på messenger, vi hade skrivit med varandra i lite mer än 1 månad. Jag hade inte skrivit med honom om jag visste att ni dejtade eller var tillsammans, jag fick reda på det först i måndags.. Förlåt jag ville bara att du skulle veta det här. Mvh ****** och sen skickade jag en screenshot på meddelandet han skickade 25/9 nu får hon göra vad fan hon vill med informationen
    Men allvarligt? Även om man dejtar andra så måste man få lov att ha ett liv, skriva med andra, träffa vänner etc. En kvinna som inte tillåter det blir inte en långvarig dejt. 

Jag misstänker att tjejen skrattar åt det sms och visar för killen. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 11:54:02 följande:
    Nej det skulle jag inte uppskatta nej.
    Kanske därför du inte får någon heller.... 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 11:55:20 följande:
    Skitsamma nu vet hon iaf och jag ångrar inte att jag skickade meddelandet till henne. Sanningen kommer fram förr eller senare iaf.
    Vad är det för sanning som ska komma fram? 

Det är inte så att han dejtar båda er två samtidigt. Den dejtar han med och dig har som kompis på snap. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 11:59:02 följande:
    Om jag skulle dejta en kille så skulle jag inte uppskatta att han skriver sexsms och flörtiga meddelanden till andra tjejer nej och jag tycker inte att det är konstigt jag tycker att man tar bort profil på dejtingsida också om man har börjat träffa någon och det blir seriöst. Han får gärna prata med kvinnor om det är familj eller om han kvinnliga vänner men inte på ett flörtigt eller sexigt sätt
    Det är sådan man slutar med när man är seriösa och exklusiva. Vilket de, enligt dig, inte var ännu. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 12:03:43 följande:
    Att han inte kan hålla sig till en tjej i taget ? Nej vi har inte varit vänner på snap nu i höst han skrev flörtiga snuskmeddelanden till mig i höst när han hade börjat träffa henne han borde inte ha börjat skriva med mig från början i höst om han hade börjat träffa henne men det valde han att göra av någon anledning 
    Ni är inte tillsammans, inte exklusiva och inte ens i närheten av att dejta. Det ni gör är att skriva till varandra på snap. Ibland flörtar han med dig och ibland inte. Han har dig som snap-kompis. 
    Så länge han inte är exklusiv med den andra tjejen så kan flörta med dig. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 12:03:43 följande:
    Att han inte kan hålla sig till en tjej i taget ? Nej vi har inte varit vänner på snap nu i höst han skrev flörtiga snuskmeddelanden till mig i höst när han hade börjat träffa henne han borde inte ha börjat skriva med mig från början i höst om han hade börjat träffa henne men det valde han att göra av någon anledning 
    Ni var inte vänner på snap nu i höst men ändå fick han till att skicka flörtiga meddelande till dig.

Brukar ofta ta emot meddelanden från okända personer på snap du inte är vän med? 

Då bör du sluta med det. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 12:06:05 följande:
    Han säger att dom inte var exklusiva Ja men hon kanske har en annan åsikt om när dom blev exklusiva 
    Eller så är de inte exklusiva. Exklusivitet är något man pratar om tillsammans. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 12:07:40 följande:
    Jag har inte påstått att vi är tillsammans heller ? Och du har ingen aning om vi varit i närheten av dejta och träffas. Det är fortfarande inte ok varken mot henne eller mig
    Enigt tråden så har ni bara planlagt att träffas. Det är inte att vara i närheten av att dejta. 

Varför tror du han skyller på långt avstånd och att han jobbar mycket? 
    Svaret är att han inte vill träffa dig alls. 

Det är endast i ditt huvud ni har varit i närheten av att dejta. 

De flesta är helt ok med att den man dejtar även pratar/skriver med andra så länge man inte är exklusiva. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 12:08:28 följande:
    Han skrev till mig på messenger 
    Samma sak  
Svar på tråden 💔💔💔