• EpicF

💔💔💔

Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 12:12:16 följande:
    Ja eller så är dom exklusiva? Som sagt han berättade för mig i måndags men enligt honom så var dom inte tillsammans men hon kanske har en annan åsikt om det. Han valde ju uppenbarligen att berätta för mig av någon anledning i måndags om att han träffade nån. Jag reagerade också på att han skrev sist han hade skrivit ett sexsms till mig efter att vi hade pratat i telefonen att han rensade vår konversation och det gjorde han troligtvis för att inte hon skulle hitta vår konversation..
    Han valde att berätta för dig för att du skulle förstå att det aldrig kommer bli ni. Ni kommer aldrig träffas. Ni kommer aldrig dejta. Han är inte intresserad av dig. 

Ja, eller så rensade han er kommunikation för att han ville. För dig spelar det ingen roll varför han gjorde det. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 12:14:19 följande:
    Jag vet att han jobbar mycket och att vi har långt avstånd mellan oss så det är ingeting han har hittat på. Hade han inte velat träffa mig eller flörta med mig så borde han inte ha skrivit till mig från första början. Jaha men det är inte jag ok med punkt slut.
    Men hade han velat träffa dig så hade inte avståndet eller jobbet stått iväg. Då hade han ordnat en träff. 

Uppenbarligen så vill ha flörta med dig. Småflörta. Men inget mer. 

Ser du inge mönstret? Detta händer sig varje gång. Du behöver hjälp att komma ur denna onda spiralen. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 12:18:31 följande:
    Vi får väl se när han kommer krypandes tillbaka om dom gör slut eller börjar bråka.. det sägs att män alltid kommer tillbaka förr eller senare och det stämmer iaf med alla killar jag har träffat och skrivit med genom åren dom har kommit tillbaka flera gånger allihopa. Det var samma sak i våras att HAN sökte tröst och uppmärksamhet från mig när hans tidigare förhållande tog slut . Jag är ganska säker på att han gjorde det för att han inte ville att hon skulle hitta vår konversation för att han troligtvis vet att hon skulle bli ledsen då
    Det innebär inte att det kommer bli er. Det innebär bara att han tar kontakt med dig för att du är ett lätt byte. Han vet att han alltid kan prata med dig och att du ställer upp. Han lovar guld och gröna skogar och du faller med en gång, som alltid. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 12:24:23 följande:
    Jaha han sa iaf en jävla massa saker han ville göra med mig och att han ville träffa mig m.m m.m men jag låter bli att skriva alla detaljer till henne tror inte hon vill veta att han t.ex har skrivit " vill komma in djupt i din fitta och spruta i dig " vill knulla dig så hårt i doggy och smiska din rumpa röd " m.m m.m  det är bara en del han har skrivit till mig han har skrivit ännu mer saker till mig också som han vill göra och att han vill träffas men tror nog som sagt inte hon vill veta mer än nödvändigt så
    Ja, han lovade dig guld och gröna skogar. 

Helt ärligt så tror jag inte hon bryr sig eftersom de inte är exklusiva. Det han har skrivit till dig är bara snack och inget han menar. Förstår inte du det? 
  • EpicF
    Just Precis skrev 2025-10-03 12:49:48 följande:

Förlåt nu TS men jag förstår inte riktigt, kanske missat en sväng i tråden men vill du:

A. Bli ihop med den här killen för att han är fantastisk och ditt livs kärlek 

eller 

B. Varna tjejen han nu exklusivt dejtar för att han är ett svin

?

A. Han är inte intresserad av henne och har varit tydlig med det. 

B. Han dejtar inte den andra exklusivt och ts har redan "varnat" henne. 

Detta är inte första tråden ts skriver om en kille hon är hopplöst attraherad av och han avvisar henne och hon förkrossad och kommer aldrig komma över honom. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 12:58:30 följande:
    Han menade exakt allt han sa till mig så tror vad du vill 
    Då hade sett till att ni träffades. Vilket han inte gjorde  
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 13:38:58 följande:
    Jag är inte ok med att man skriver med andra på ett flörtigt eller sexuellt sätt om man har börjat dejta andra och det spelar ingen roll hur tidigt i dejtandet eller relationen det är man håller sig till en person punkt och det gjorde inte han.
    Det är något DU tycker. Inte han. Kanske inte hon heller. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 13:01:56 följande:

Förtillfället är jag mest bara förbannad på honom och känner mig sårad jag är inte arg på henne

Nej, varför skulle du vara arg på henne? 

Att du är förbannad på honom är också lite märkligt eftersom inte ens har dejtat. Eller ens tagit första steget till att träffas. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 13:41:14 följande:
    Eh nej han har inte varit tydlig med det. Han dejtar henne exklusivt tror jag ?  Vad han har gjort är inte ok varken mot henne eller mig oavsett sen kanske det beror på hans adhd att han gör saker först utan att tänka på konsekvenserna men det är fortfarande inte en ursäkt för vad han har gjort.
    Han har talar om för dig att han dejtar en annan tjej. Han har kommit med massa av ursäkter för att inte träffa dig. Hur mer tydligt måste han vara? 

Han sa till dig att de inte var exklusiva. 

Att du inte tycker de är ok, får stå för dig. Många andra har inga problem med att den man dejtar pratar med andra eller småflörtar med andra så länge man inte är exklusiva. 
  • EpicF
    Anonym (Hmmm..,,) skrev 2025-10-03 14:28:33 följande:
    Nu är vi 2 som skriver nästan exakt samma sak. Får hoppas att ts lyssnar och försöker förstå?
    Det kommer nog ts tyvärr inge göra. Vi är flera som förälder förklara, men det går inte in. Förmodligen pga hennes diagnoser  
Svar på tråden 💔💔💔