Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 17:20:59 följande:
Du ska nog akta tungan jävligt noga med att uttala dig om hur kapabel jag är att tolka signaler du vet inte ett skit om mig och hur jag fungerar. Uppenbarligen har ingen heller alla hästar hemma eftersom han inte begriper att man inte kan hålla på med flera samtidigt. Tjejer kommer ALLTID få reda på sanningen av någon på något sätt så det är ingen mening att han försöker ljuga och förneka
I dagens samhälle är det normalt och acceptabelt att dejta flera samtidig, när man inte är exklusiv. Exklusiv är man inte i början av dejtingfasen.
Ni hade inte ens startat någon dejtingfas. Han använde dig för att stilla sin kåthet, i brist på annat. Som runkmaterial.
Just sociala samspelet, sociala koder och att tolka andra något folk med aspberger har svårigheter med. Du har aspberger, och det är absolut inget fel eller onormal. Men du har problem att tolka sociala koder, både i skrift och irl. Och i skrift kan detta vara ännu svårare.
Vad ska han ljuga om? Han har varit ärlig med dig att han dejtar en annan tjej, dvs det kommer aldrig bli er. Dig har han som runkmaterial och han trodde nog att du var med på det. Förhoppningsvis har han nu förstått att du inte var det.
Ta hjälp av personalen för att tolka det sociala samspelet. De är där för att hjälpa dig men detsy har svårt med.