• EpicF

💔💔💔

Anonym (Anonym) skrev 2025-09-29 23:52:48 följande:
    💔💔💔

Hej! Skrivit med en kille lite fram och tillbaka i några år vi är från samma stad och flera gemensamma bekanta. Han valde att flytta från vår stad pga av jobb. Vi bor 6 h från varandra. Han hade förhållande från december 2023- mars 2025, i maj 2025 skriver han till mig på snapchat och vi flörtar ett tag sen försvinner han ett tag och sen hör han av sig till mig igen i augusti vi har pratat lite några gånger i veckan men inte varje dag. Han skrev nästan direkt när vi började skriva igen att han ville träffa mig och det var flörtig stämning mellan oss i augusti och september. Nu idag skrev han att han har börjat träffa en tjej där han bor men dom är inte tillsammans men dom hade tydligen inte träffats så länge. Jag blev väldigt ledsen för jag trodde han var intresserad av mig och ville träffas men nu vet jag inte hur det blir han har inte sagt att han inte vill träffas men det blir svårt med hans jobb för han jobbar nästan varje dag som chef på restaurang och sen blir det svårt med avståndet mellan oss . Han säger förlåt för att han sårade mig och attdet inte är något fel på mig jag hoppas egentligen att han kommer ändra sig och inse att han vill ha mig istället för henne men jag förstår honom också att det är jobbigt med distansförhållande hon bodde närmare honom men det gör ont just nu. Jag förstår inte varför han valde att ta kontakt med mig två gånger fast han visste att jag bodde långt bort det är HAN som har valt att ta kontakt med mig båda gångerna dessvärre så verkar det inte som att han kommer flytta tillbaka på flera år men han har familj i samma stad som jag bor i jag hoppas att han väljer att flytta tillbaka nån gång och att vi kommer träffas då just nu verkar det som att det är avståndet mellan oss som gör det svårt att dejta och ha ett förhållande. Kommer vara ledsen ett tag nu hade hoppats på att träffas i höst eller vinter men så blir det bara skit 💔 Är det helt kört eller ? Kommer aldrig komma över honom är helt förstörd just nu 💔 

Han har sagt att han inte vill träffas, men du hoppas ändå på att han ska ändra sig? 

Hans jobb är irrelevant eftersom han sagt att han inte vill träffas. 

Ja, eftersom han inte vill träffas så är det nog kört. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 08:38:00 följande:
    Jo han har sagt att han är intresserad men just nu är det avståndet mellan oss som gör det svårt att träffas. Han har sagt flera gånger att han vill träffa mig. Ja det sista jag skrev till honom var Ok, hoppas du blir lycklig med henne då... 💔 Han svarade inget på det meddelandet iaf jag hoppas att han inser att han har gjort ett misstag som börjar träffa henne istället för mig för om han bara hade satsat på oss så hade jag aldrig släppt honom hade gett han hela mitt hjärta 
    Varför ska han satsa på er när han inte är intresserad av dig? 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 13:54:13 följande:
    Nej det är inte samma sak. Jag vet vad jag vet och jag vet att jag aldrig kommer komma över honom och jag vet att han är den rätta. Nu är jag hellre ensam resten av livet än träffar nån annan 
    Ni har aldrig träffats, han är inte intresserad och ändå vet du att han är den rätta? 

Det kommer att gå över. Precis som det gjorde sist  
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 19:59:08 följande:
    Nej han har inte sagt att han aldrig vill träffas han har sagt att det blir svårt att träffas nu för att han jobbar varje dag och för att vi bor 6 timmar från varandra.
    Du skriver dock att han sagt att han inte vill träffas. 

Ta hjälp av personeln för att få kontroll över dina känslor. Det är inte normalt att falla för folk man enbsrt chattar med och sedan få "hjärtat krossat" varenda gång. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 20:00:52 följande:
    Varför ska du kommentera varenda inlägg jag lägger upp är ni några jävla poliser som ska hålla koll på allt jag lägger ut eller?! Jag får lägga upp vad jag vill för det här är ett öppet forum. Och nej det kommer aldrig att gå över.
    Även sist sa du att det aldrig kommer att få över, och der fick över på några få veckor/dagar. Tog inte lång tid förrän du gick vidare till nästa. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 20:43:51 följande:
    Det är inte normalt att lägga näsan i blöt hela tiden heller så
    Nej, men det är normalt att bry sig. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 21:51:10 följande:
    Ja det kan jag väl göra men om han har börjat träffa nån annan så vill han väl inte träffa mig ? Han har dock sagt att dom inte är tillsammans han sa bara att dom inte hade träffats så länge. Vet inte ens varför han berättade det för mig, han var inte tvungen att berätta för mig om att hade träffat nån annan för vi var ingenting vi har bara skrivit och flörtat med varandra och vi hade pratat om att träffas men han sa att han ville vara ärlig med att han har träffat nån men det gör mig inte mindre ledsen och sårad 
    Han ville väl på ett skonsamt sätt tala om för dig att han inte är intresserad mer än som vän och att det aldrig kommer att bli ni. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 21:52:16 följande:
    Nej det kommer aldrig att gå över. Jag vill inte ha nån annan då är jag hellre ensam.
    Det sa du sist också. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-01 09:54:23 följande:
    Men jag är inte en tonåring och min ålder spelar inte nån roll. Ja jag vet inte han säger att dom inte är tillsammans dom har bara träffats ett väldigt kort tag sen är jag inte direkt korkad jag fattar att dom säkert har pussats och kanske gjort mera saker men jag vill inte tänka på det.. jag skickade väl ett ganska långt meddelande igår där jag skrev : varför valde du att skriva till i augusti igen när du ändå bara ville leka med mina känslor ?  💔 Förstår inte du att du gör mig ledsen när du gör såhär ? 😢 Jag trodde du var intresserad på riktigt för du kallade mig gulliga namn och skickade hjärtan och ville träffas m.m men jag hade väl fel.. 😢Jag tycker fortfarande mycket om dig och vill träffa dig jag hade hoppats på att träffas nåt i höst eller vinter men jag förstår om det blir svårt med distansen mellan oss men det finns ju tåg och man kan ju planera om man vill träffas? Men vill du inte träffa mig eller ha nån kontakt så slipper du väl.. 💔 jag vet att han är en ganska känslig kille eller han är väldigt snäll och omtänksam och ärlig och jag vet att han har adhd och känner känslor ganska starkt. Jag såg att han var vaken ända till typ 04 inatt på fb, nånting i mig hoppas att det jag skrev till honom fick honom att börja tänka på att han har gjort ett misstag som börjat träffa henne istället för mig och att han förstår att han gjorde mig ledsen men jag vet inte jag hoppas att han kommer komma tillbaka men vet inte hur det blir nu 
    Förmodligen så hör du inget mer från honom efter det brevet. 

Gjorde du inte exakt samma sak med förra mannen?
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-01 11:36:18 följande:
    Det gör inte mindre ont för det. Och han har inte sagt att han aldrig vill träffa mig bara att det är svårt just nu 
    Nej, klart det inte gör mindre ont för dig. Men han var ärlig. Du hade förmodligen blivit ännu mer ledsen och upprörd om han inte hade varit ärlig. 

Men återigen, ta hjälp av personalen på ditt boende. Det är inte bra för dig att bli förälskad i någon du aldrig träffat, och får krossat hjärta när denne inte vill ses eller ha kontakt med dig. Och speciellt inte när det händer gång på gång. 
Svar på tråden 💔💔💔