Inlägg från: Dirtyminded |Visa alla inlägg
  • Dirtyminded

Stryper?

Sambon älskar att få en hand om halsen, ganska hårt, både när man slickar, pullar och knullar henne... 

Det var förvisso jag som introducerade det från början, men hon har älskat det från första gången!  

• Dirtyminded
    Mariasmorgon skrev 2025-10-08 11:18:29 följande:

Jag tycker det är sjukt med strypsex. Varför ska man skada varandra, liksom?

Har du provat? Flört
  • Dirtyminded
    Mariasmorgon skrev 2025-10-08 11:25:21 följande:
    Nej, usch! Bara tanken på att någon skulle ta strypgrepp på mig är väldigt obehaglig.

Att bli dragen i håret och få smisk på rumpan är hett, men inte mer våld än så. Det blir bara obehagligt.
    Känner man ett obehag av det så är det naturligtvis inget att testa.

Och det är kanske inget man testar på första dejten, utan mer med någon man känner tat man kan lita på. 

Sen vill jag också poängtera att det INTE går att på att skada någon. Flört
  • Dirtyminded
    Mariasmorgon skrev 2025-10-08 11:30:29 följande:
    Vad går det ut på då?
    Nu kan jag bara svara för mig själv, men jag antar i princip samma sak som med smisk på rumpan och att dra tjejen i håret? 

Dominans, undergivelse...

Jag antar att din partner inte smiskar, eller drar dig i håret i syfte att fysiskt skada dig? Tyst
  • Dirtyminded
    Mariasmorgon skrev 2025-10-08 11:50:49 följande:
    Jaha, OK. Men då känns ju dragning i håret och smisk på rumpan betydligt trevligare än att försöka strypa någon. Usch!

Vad är "partner"? Pojkvän heter det. Och nej, jag har ingen.

Sedan blir man inte fysiskt skadad av att få smisk på rumpan eller bli dragen i håret.
    Specifikt vem som drar dig i håret lägger jag ingen värdering i (den kan vara en pojkvän, flickvän, äkta make, KK...). Flört

Att få en hand om halsen skader ingen fysiskt det heller, men jag fattar, du gillar inte, det är helt okej! Flört
  • Dirtyminded
    Mariasmorgon skrev 2025-10-08 12:24:33 följande:
    Du påstår alltså att strypgrepp inte skadar någon?
    Jamen exakt! Det är precis vad jag menar. 

Det är ju liksom inte så att man försöka ta livet av den man har sex med... Flört
  • Dirtyminded
    Mariasmorgon skrev 2025-10-08 16:00:47 följande:
    "...Partner är en del av försöket att könsneutralisera allting."
    Lite off topic, men det kan också vara ett sätt att generalisera då det faktiskt handlar om en person som man har sex med.

Vilken typ av relation du har till den du ligger med är ju lite beside the point i just det här fallet. Flört 
  • Dirtyminded
    Mariasmorgon skrev 2025-10-08 16:12:23 följande:
    Och strypsex kan inte ersättas av något annat? Varför måste man just koppla grepp om halsen?
    För oss brukar det vara en del av det... lite smisk, lite fingrande, lite knull, lite drag i håret, en hel del slick, mer smisk, lite vridande av bröstvårtor, en hand runt halsen, fingrar i munnen/halsen... Och absolut inte i den ordningen. 

Så absolut, det finns en uppsjö av alternativ. 
Svar på tråden Stryper?