• Anonym (Öhh)

Hon vägrar äta min mat

Hade också blivit besviken om jag var henne. hon ber dig hansla och planera middag en helg och du köper korv. Inte ens så att du planerade att göra potatismos till utan korv och chips. Lat och oengagerad att ta en del av ansvaret

• Anonym (Öhh)
    Anonym (Jalle) skrev 2025-10-05 20:02:59 följande:
    Jag har betalat hälften av maten. Hon har helt fria händer och jag påpekar aldrig att hon handlat för dyrt. Där är hon mogen för son ålder. Hon är sparsam och slösar inte utan köper det som behövs. Jag har mindre tid än henne att handla. Jag har dessutom 30 min till jobbet med bil. Hon är på sitt på 3 minuter med bil och 10 med cykel typ... Hon brukar handla på hemvägen och de dagarna tar hon alltid bilen. Jag åker inte förbi någon affär utan får då ta en omväg. Dessutom hyr vi billigt av min pappa som äger ett hus med 4 lägenheter i. Vår hyra är på 3 tusen kallt. Så hon har fördelar 

Vill du fortsätta denna relationen så behöver du börja engagera dig i ert gemensamma liv med att dra ditt strå till stacken både gällande matlagning och hushållsuppgifter. om du aldrig behöver handla eller laga mat på vardagar så är det inte så mkt begärt att du planerar en roligare och mer romantisk middag än grillkorv med chips för er båda. Sjukt avtändande beteende.

Svar på tråden Hon vägrar äta min mat