Inlägg från: Anonym (Henrik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Henrik)

Kvinna på min arbetsplats förstår inte gränser

Här var den tråden ja.

Som jag skrev i en liknande tråd. Det handlar om en psykiskt sjuk kvinna. Hon ar alltså fått tag i ditt nummer online? antar jag. Och du har blockat henne.

Inga friska kvinnor springer efter gifta män, även om många gifta nän gärna vill tro det. För att deras eget äktenskap är stendött. Dom får för sig att kvinnorna "jagar dom" och vill ha dom till varje pris. Har kvinnliga vänner som 'är singlar, både frivilligt och ofrivilligt. Finns inget mer ointressant än gifta män för dom. Det finns så mycket lediga.

Du har nog oturen och har stött på en psykiskt sjuk kvinna, det handlar nog snarare om att hon söker någon slags tröst/trygghet. Hemskt egentligen, kontakta din chef så kan dom hjälpa henne. Hon behöver psykologisk hjälp.

• Anonym (Henrik)
    Anonym (HR horror) skrev 2025-10-05 18:17:04 följande:
    Du har inte mycket koll du.

På en större arbetsplats finns det oftast flera såpoperor igång samtidigt med folk som tycker det är grönare gräs på jobbet, och det går inte en firmafest utan att något sånt sker om man är tillräckligt många.
    Då jobbar ju på en väldigt oprofessionell arbetsplats med mycket konstigt folk. Jag har arbetat på många ställen. Och även om det har pågått oskyldiga flörtar. Kan dom flesta vuxna sköta sig.

Din arbetsplats är inte normen, om jag säger så.

Ännu märkligare att folk har tid med dessa såpopera. Arbetar ni inte på arbetsplatsen? Vi har knappt tid fika numera.

En frisk människa beter sig inte som denna kvinna gör. Att du själv verkar vilja att det ska handla om att hon är efter dig. Och ska visa sin fru och grejor. Jag köper det inte. Dom flesta singel kvinnor springer inte efter upptagna män.
  • Anonym (Henrik)
    Anonym (Trötter) skrev 2025-10-05 17:05:19 följande:
    Så alla gifta män som har en affär har råkat hitta en psykiskt sjuk kvinna? :)
    Det är inget normalt beteende i alla fall. Det är en av dom vanligaste fantasierna hos upptagna män. Dom vill inte erkänna att dom flesta singel kvinnor inte är intresserade. Affärer är dessutom mer vanligare emellan gifta/upptagna. Så där håller jag med dig.

Otrohet är ett beteende som tyder på att man har dålig moral bll.a  För mig är det bottenskrap människor.

Har till med kvinnliga singel vänner som är äcklade sv detta beteende och att gifta män tror att dom ens har en chans. Men många gifta män är fast i döda äktenskap. Då får man väl fantisera lite online:)
Svar på tråden Kvinna på min arbetsplats förstår inte gränser