Öppetförhållande hur funkar det?
Vi har öppet på så sätt att jag är fri att träffa andra så länge jag är helt öppen med vad jag gör.
Det var min man som tog upp det från början och min första tanke var såklart att det var för att han skulle få träffa andra. Men det var det inte, han har inget intresse av det även om han i rättvisans namn skulle få göra det utan han njuter av att jag njuter. Vårt bästa sex har vi efter att jag träffat någon annan.
Dealen är som sagt att jag är helt öppen med vad jag gör och vill någon inte längre, oavsett anledning så måste vi respektera det.
Det har såklart varit gånger när det inte blivit bra men det har vi pratat om och är än så länge helt överens om att vi vill fortsätta.
Det gäller att man är helt trygg med varandra men för oss har det bara fört oss närmare varann
Intressant läsning. Precis så får diskussionen hemma hos oss. Jag är öppen för att öppna upp för min sambo att vara med andra. Jag själv har inget behov eller önskan utan skulle se hennes resa som något kul. Jag gillar när hon njuter precis som din man gör. Och precis som hos er så är mina krav att hon ska tala om vad hon gör och när hon gör det. (Eller berätta efteråt) men om hon inte berättar så tar jag det för otrohet.
Vi har inte tagit steget längre än att diskutera detta så hur gjorde ni/du? Fann du själv någon du träffade eller letade ni tillsammans? Hur var det för dig och för honom innan och efter första gången? ![]()