Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Öppetförhållande hur funkar det?

Jag skulle väldigt gärna ha ett öppet förhållande men för min pojkvän är det helt uteslutet. Han kan inte separera på sex och känslor så som jag kan.

• Anonym (Jag)
    Anonym (Provade) skrev 2025-10-12 12:52:02 följande:
    Din pojkvän kanske borde uppdatera sig om att det är 2025 nu, och att monogama förhållanden börjar bli hemskt utdaterade.
    Jag önskar verkligen att det gick. Har försökt prata om det och om hur jag ser på sex. Och att det hade varit stor skillnad på det sex vi har som älskar varandra, och sex jag hade haft med en annan man. Men han vill inte. Och jag älskar honom. Så jag vet inte..
  • Anonym (Jag)
    Dardi007skane skrev 2025-10-12 17:11:59 följande:
    Ge honom tid bara . Saker kommer ändras säkert :)
    Håller tummarna! Men han är väldigt mycket "Du är MIN"
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Provade) skrev 2025-10-12 18:23:09 följande:
    Skulle du se honom sitta och runka till porr någon gång kan du ju säga att det är samma sak som att han har sex med andra (visuellt), och säga att iom det så känner du dig tillåten att ha sex med andra.

Blir suget för starkt får du ju helt enkelt lämna honom.
    Fast att onanera till porr och knulla med någon annan är ju verkligen inte samma sak.

Men ja, blir suget för stort får jag såklart lämna honom och hitta nån som funkar som jag. 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Man 40) skrev 2025-10-14 16:08:14 följande:
    Du har sått ett frö i hans hjärna, vattna det lagom och låt det gro. Frön mår varken bra av för mycket vatten eller torka för den delen. Lycka till. 
    Jag håller tummarna :)
Svar på tråden Öppetförhållande hur funkar det?