Anonym (Nja...) skrev 2025-10-10 12:41:01 följande:
Nej, det tycker jag verkligen inte.
Jag är noga med att skriva att jag tycker att han är snygg, läcker, sexig osv. Jag säger det även till honom ofta. Jag talar om/skriver att jag saknar honom när vi inte ses. Jag berömmer ofta saker han gör för han är händig, de gånger han lagar mat blir det gott och jag berömmer det med osv.
Jag säger ofta att jag tycker om honom, jag tar ofta på honom osv.
Och jag är nog den som oftast tagit initiativ till sex lite mer överraskande än bara när man ändå ska lägga sig, vaknar på morgonen osv.
Jag kan liksom klä mig sexigt och "ragga upp honom" så fort han kliver innanför dörren osv. Och jag berömmer hans sexuella färdigheter!
Jag är noga med att tala om vart jag är och vad jag gör, när jag tänker dyka upp osv.
Jag får nog inte ens 25% av det tillbaka. Om ens 15%.
Känns som att jag oftast liksom får "fiska" ganska rejält först innan jag får höra något positivt utöver att maten var god.
Ha fokus på mig/prioritera mig är de gånger vi har sex annars hamnar jag efter fånig klipp på SoMe.
Börjar bli mer än lovligt less på att återigen verkar ha träffat en man som mest vill ha någon att sova med i bland istället för att leva ensam. Denna man vill ju i alla fall ha sex vilket den förre inte ville...
Men snälla du, du ska inte nöja dig med något annat än det bästa. Män som inte ger kvinnor uppskattning och inte ger någon kärlek till sina kvinnor ska man bara dumpa och låsa ute i ensamhetens kyla, där de hör hemma.
Jag förstår verkligen inte varför kvinnor än idag, 2025, väljer män som inte är bra för dem, och som klassiska mansgrisars egenskaper.