Anonym (Soja) skrev 2025-10-11 11:08:10 följande:
Är ett ganska "nyrikt" beteende och det finns ingenting som är coolt med det. Bara pinsamt. Om man inte är 20 år då typ, då kanske det är lite mer "okej"
Han är cirka 55 år gammal. Äger hus i 20-miljonersklassen som han köpte för 20 år sedan. Så inte "nyrik", men har det troligtvis väldigt bra ställt.
Anonym (Eli) skrev 2025-10-11 10:19:28 följande:
Det känns som något min lillebrorsa och hans polare hade tyckt var coolt när de var typ 13 men inte hade vänt sig om efter i vuxen ålder.
Jag själv tycker väl inget särskilt. Jag är inte speciellt bilintresserad så jag bryr mig mest bara om att folk följer trafikreglerna. En person som till exempel kör 130 på en sjuttioväg imponerar mig inte det minsta. En person som skickligt och säkert kan framföra bilen i stressiga situationer däremot, har min största respekt. Sen spelar det ingen roll om personen ifråga kör en Bugatti eller en Lada, om bilen är i glänsande silver eller ljusbrun och rostig, eller vad som står på regskylten.
Ha ha...han är 55 år.
Anonym (Bappelsin) skrev 2025-10-11 08:56:30 följande:
Det beror på hur ägaren av bilen beter sig i trafiken, om jag ska tycka det är kul eller bara blir förbannad.
Jag skulle inte tro att han beter sig illa i trafiken. Egen företagarare och förhoppningsvis mån om sitt rykte. Så knappast "buskörande"
Anonym (?) skrev 2025-10-11 06:53:33 följande:
Är väl i stil med alla töntiga citattatueringar. Fördelen med regakyltar är att det är lättare att byta när man växer upp.
Stämmer. Bättre med "häftig" regskult jämför med att tatuera in "LIVEFAST" eller liknande på kroppen.