Inlägg från: Anonym (Haha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Haha)

Reg. skylt "TOOFAST4U"

Oerhört löjligt och bekräftelsesökande! 
    Om man kallar en dyr bil för kukförlängare så är det här kukförlängare på steroider, så vad borde det säga om mannen? 5 cm, minimalt självförtroende och bekräftelsehorasyndrom kanske?

• Anonym (Haha)
    Anonym (Sparbanken) skrev 2025-10-12 13:21:19 följande:
    Jag har pratat med honom flera gånger. Man kan säga att han går igång när det handlar om bilar, båtar, klockor och prylar.
    Helt säker på att det är ngt "special" med bilen som gör den snabbare än vanliga av samma modell.
    Hm.. klockor och bilar, låter som att han kan vara ur-sexuell och carismatisk😁
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Bill) skrev 2025-10-12 07:15:53 följande:
    Eller en riktigt jävla rik snubbe med humor och lättsam personlighet.
    Kanske? 
    Troligtvis inte.

Vad jag vet kostar det inte speciellt mycket att byta till en "titta på mig"-skylt på bilen. 
    Några tusenlappar bara.

En fördel är att om bilen felparkeras, används till brott eller annat shady så känner alla igen bilen. Det blir lätt att hålla koll på ägaren, vilket avslöjar att han gillar att alla vet var han åker och vad han gör med bilen. 
    Det kanske är en trygghet för honom att bli lite kontrollerad?
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Sparbanken) skrev 2025-10-15 22:40:57 följande:

Gillar kvinnor coola regskyltar?

Funderar på "2RICH4U"

Succe óch liggagaranti?

Nej det hade bara blivit löjligt.

Däremot en medelålders man med humor som hade skrivit 2OLD4U eller 2FAT4U, det hade varit humor och självdistans på riktigt. Eller åka runt i ett riktigt snabbt lyxåk med skylten 2SLOW4U. 
    Kanske SKROTIS, SEG BIL eller något annat kul namn. Begagnad lyxbil eller om han har legat runt mycket 2ND HAND.
    En sån person hade kunnat väcka min nyfikenhet som en intressant person jag hade kunnat umgås med. Låter som en kul kille om än fortfarande lite bekräftelsekåt fast på ett kul sätt.

Men en person som redan åker i en dyr bil och ska dra det ett steg längre med en kukförlängarskylt? Nej det blir bara barnsligt.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Sparbanken) skrev 2025-10-16 16:16:05 följande:
    Min dröm vore att köpa en Rolls Royce för 5 miljoner och fästa en stor dekal på bakrutan där det står "ANALKLÅDA" eller "JÄTTE-ANUS".

"RUNKA BALL" vpre också kul. "MILF-HUNTING" är också lattjo.

Gillar kontrasterna. Lyxbilsmärket nummer 1 + det tölpigaste och bonnigaste som finns som brukar sitta på A-traktorer.

Klass vs underklass.

Köra med 5-miljonersbilen genom stan med nervevade rutor och spela Eddie Meduza på hög volym.
    Kontraster kan ofta vara mycket intressant.

Att epaungdomar lägger flera tusen på en ny reggskylt har jag aldrig sett däremot. Den kulturen lever inte något vidare där jag bor. Men nu när du säger det så förvånar det mig inte om det skulle vara vanligt i raggarkulturen med egna reg-skyltar?
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Sparbanken) skrev 2025-10-19 21:07:04 följande:
    Undrar vad som godkänns? "ROONQA", "PFITTAH" ELLER "ÅNNANER"?
    Hahaha fina förslag! Man får nog vara fyndig om man vill vara så obscen som möjligt och ändå få igenom det hos vägverket.

NO GULD funkar för den som vill höja den norra delen av landet och dess öl och samtidigt tycker att guld är en ful färg kanske?

Pilli Phitta? 

Bästa rådet till den som vill ha sådana skyltar är nog att utgå från ett riktigt namn. Så kan man hävda diskriminering om namnet är ickesvenskt och man inte får ha det som regskylt.
    Gymnasten Biles, hockeyspelaren Baice och mr Pitt?
Svar på tråden Reg. skylt "TOOFAST4U"