• Anonym (blowjobs)

Få utlösning av blowjobs?

Rätt intressant samtalsämne som jag kom in på med en vän. Tydligen har rätt många män svårt att komma genom avsugning (dvs. utan andra hjälpmedel).

Till er män: har ni lätt för att få utlösning av avsugning? Klarar alla kvinnor det eller finns det bara en del som lyckats?

Till er kvinnor: har ni lyckats få män att få utlösning genom att bli avsugna? Tycker ni det är vanligare att lyckas eller ej?

Shot!

• Svar på tråden Få utlösning av blowjobs?
  • Anonym (sug)

Aldrig haft problem att få män att komma på såvis. Till och med ett ex som hävdade att han inte kunde komma så gjorde det. Gäller ju att veta vad man håller på med :)

• Fjäril kär

Har aldrig någonsin stött på en man som inte kommer vid avsugning..  tvärtom är det exakt det som dom oftast kommer extra fort av...

• EnAnonumius

De pojkvänner och en make jag har haft sex med har kommit vid avsugning...

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Grabb)

Hmmm... för mig så har blowjobs/avsugningar ofta(st) varit en del av förspel, under en sexakt. Dvs, ganska sällan som att det varit det enda som stod på "menyn" där och då...

Som yngre så fick jag ofta "hålla mig" och därmed även vara gentlemannamässig och säga till när det började bli för "intensivt". 

Nu som "äldre" så, ja, ibland kan jag nog ha lite svårt att slappna av helt och fullt.

Men om min kvinna tydligt visar/säger att det är ok att komma... då kommer jag nog "kraftigare" av blowjobs (med viss assistans av en hand eller två...) än vid penetrerande sex...

Tror som det mesta när det handlar om sex-och samliv att ens erfarenheter och historik kan spela in...

• Allan 1

Jag har ännu aldrig träffat på en tjej som velat ge en riktigt avsugning.
    Får fortsätta drömma vidare 🙂.

• Anonym (Stork)
    Anonym (blowjobs) skrev 2025-10-13 14:25:53 följande:
    Få utlösning av blowjobs?

Rätt intressant samtalsämne som jag kom in på med en vän. Tydligen har rätt många män svårt att komma genom avsugning (dvs. utan andra hjälpmedel).

Till er män: har ni lätt för att få utlösning av avsugning? Klarar alla kvinnor det eller finns det bara en del som lyckats?

Till er kvinnor: har ni lyckats få män att få utlösning genom att bli avsugna? Tycker ni det är vanligare att lyckas eller ej?

Shot!

När du pratar om andra hjälpmedel, vad tänker du då på?
    Om man ser händerna som ett hjälpmedel då stämmer nog din tes på mig.
    Med bara mun och tunga tror jag inte det finns någon som har uthålligheten som krävs.
  • felicityporter
    Anonym (Stork) skrev 2025-10-13 20:01:57 följande:
    När du pratar om andra hjälpmedel, vad tänker du då på?
    Om man ser händerna som ett hjälpmedel då stämmer nog din tes på mig.
    Med bara mun och tunga tror jag inte det finns någon som har uthålligheten som krävs.
    Det beror nog mycket på killarna ifråga också, jag har fått män att komma med bara mun och tunga. Sedan har jag haft enstaka män som krävt intensivare behandling (med hand också) och dessutom betydligt längre tid.
  • Anonym (Stork)
    felicityporter skrev 2025-10-13 20:47:42 följande:
    Det beror nog mycket på killarna ifråga också, jag har fått män att komma med bara mun och tunga. Sedan har jag haft enstaka män som krävt intensivare behandling (med hand också) och dessutom betydligt längre tid.
    Ja såklart beror det på mannen. Jag syftade på hur det är för mig, borde kanske varit tydligare med det.
    Sen finns det säkert någon därute som klarar det på mig också, men har inte träffat henne än :)
  • Anonym (Lajla S)
    felicityporter skrev 2025-10-13 20:47:42 följande:
    En combo utav mun händer och tuttar, det misslyckas sällan. Till slut kommer strålen.
  • felicityporter
    Anonym (Stork) skrev 2025-10-13 20:52:15 följande:
    Ja såklart beror det på mannen. Jag syftade på hur det är för mig, borde kanske varit tydligare med det.
    Sen finns det säkert någon därute som klarar det på mig också, men har inte träffat henne än :)
    Haha, okej, jag tolkade det som att du inte tror att de flesta tjejer klarar av det med endast mun och tunga (punkt). Förlåt min misstolkning. ☺️

Jag tror såna här saker som lätt till utlösning eller ej med endast tunga och mun innehåller många faktorer. Både männens olika ?känslighet? samt tjejens skicklighet och hur väl man läser varandras signaler.
Svar på tråden Få utlösning av blowjobs?