• Anonym (blowjobs)

Få utlösning av blowjobs?

Rätt intressant samtalsämne som jag kom in på med en vän. Tydligen har rätt många män svårt att komma genom avsugning (dvs. utan andra hjälpmedel).

Till er män: har ni lätt för att få utlösning av avsugning? Klarar alla kvinnor det eller finns det bara en del som lyckats?

Till er kvinnor: har ni lyckats få män att få utlösning genom att bli avsugna? Tycker ni det är vanligare att lyckas eller ej?

Shot!

• Svar på tråden Få utlösning av blowjobs?
  • Anonym (Inga problem)

Aldrig haft problem med att få någon att komma med en avsugning. Däremot har avsugning oftast varit en del av förspelet då jag även velat ha penetrerande sex och än så länge aldrig träffat på en kille/man som kunnat sätta igång igen strax efter att han kommit. Så har det varit en avsugning "till the end" så har det varit för att jag vill ge det. 

• Anonym (Stork)
    felicityporter skrev 2025-10-13 21:27:19 följande:
    Haha, okej, jag tolkade det som att du inte tror att de flesta tjejer klarar av det med endast mun och tunga (punkt). Förlåt min misstolkning. ☺️

Jag tror såna här saker som lätt till utlösning eller ej med endast tunga och mun innehåller många faktorer. Både männens olika ?känslighet? samt tjejens skicklighet och hur väl man läser varandras signaler.

Håller med dig helt och hållet. Beror på båda parter, och även samspelet mellan dom.
    Du behöver verkligen inte be om ursäkt, jag borde varit tydligare. 
    Jag har verkligen ingen aning hur det är för andra killar än mig själv. Inte heller de tjejer som jag aldrig varit med. 

• Anonym (Kvinna)

Män är olika! Allt från att komma på några sekunder av att bara suga till att behöva hårdare tag en längre stund. Brukar ta lite hjälp av händerna om det krävs lite mer.

• PorterPelle

Har inga problem med att komma av en avsugning. Men utan andra hjälpmedel, vad menar du med det? Handen är ju oftast med och hjälper till. Sällan som bara munnen används :) 

• Anonym (Aldrig)

Jag har aldrig kommit av en avsugning, bara fått det några gånger däremot. Finns ju ingen riktig friktion så känns knappt.

• Anonym (Inga problem)
    Anonym (Aldrig) skrev 2025-10-14 16:42:53 följande:

Jag har aldrig kommit av en avsugning, bara fått det några gånger däremot. Finns ju ingen riktig friktion så känns knappt.

Det beror på hur man gör.....
  • Anonym (Whaaat)

Skulle vilja se underlaget för detta påstående..kommer definitivt av en avsugning, sen finns det bra och dåliga såklart!

• Anonym (sug)
    Anonym (Aldrig) skrev 2025-10-14 16:42:53 följande:

Träffat fel brud helt enkelt
  • Anonym (Man)

Har haft en issue att komma i någons mun då min första flickvän tyckte det var äckligt. Äckligt med sperma i munnen har levt kvar länge länge. Min nuvarande ville att jag skulle komma i hennes mun och har bedyrat att hon vill det. Nu kan jag komma av hennes avsugningar men jag vet ärligt inte om det är det bästa, avsugningen är fantasirika men själva utlösningen vet jag inte om jag har behov att komma i hennes mun. Möjligen om hon svalde så man slapp våta fläcken men hon spottar tyvärr. 

• Anonym (blowjobs)

Ni män som kan komma av avsugning då, föredrar ni att inkludera ollonet? Jag upplever att de som inte gillar att det inkluderas har svårare att komma än de som föredrar det..

Svar på tråden Få utlösning av blowjobs?