Inlägg från: Anonym (Lol) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lol)

Trång kvinna

Äntligen skaffat en realdoll i rätt storlek? Grattis till plastlyckan då, haha!

• Anonym (Lol)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-15 22:08:04 följande:
    Försöker du håna mig nu när jag träffat rätt?
    Plastdockor i ägo är inget annat än att göra sig till åtlöje som vuxen man. Ännu mer så i att ljuga om att objektet skulle vara en riktig kvinna.
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Rakad Smurf) skrev 2025-10-16 19:30:51 följande:
    Just i ditt fall skulle det bero på att du är en nolla.
    ..med multipla trollkonton. 
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-16 20:13:16 följande:
    Anonym (Lol) skrev 2025-10-16 19:35:57 följande:
    ..med multipla trollkonton. 

Här svingar vi vilt. Bra försök. Det visar bara hur känslig denna fråga är.
    Eh, nej, inte det minsta känsligt i mina ögon. Tröttsamt bara att du måste ljuga om dig själv och din obefintliga flickvän. Varför inte bara diskutera frågan i sig och låta bli alla självförhärligande påhitt i fortsättningen. De är bara tröttsamma och uppenbara.
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-16 20:47:12 följande:
    Men du hänger i och fortsätter försöka övertyga?
    Jag är inte den som ljuger och hittar på rövarhistorier om mig själv så, nej, det där är något du pysslar med. Ställ frågan till dig själv istället. Vad försöker du övertyga oss om egentligen? 
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-16 21:22:18 följande:
    Jag försöker övertyga om att det är en känslig fråga och det har du varit med och bevisat på ett bra sätt. Tack.
    Nej, det har jag inte gjort någonstans. Det är bara du som enfaldigt försöker applicera din egen känslighet på andra.
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-16 22:18:19 följande:
    Det anmärkningsvärda ligger i att du inte förstår det själv.
    Nej. Det enda anmärkningsvärda här är din totala oförmåga att se något annat perspektiv än ditt eget (inskränkta). 
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-17 17:01:40 följande:
    Jag har förmågan att se din oförmåga till att förstå diskussionen.
    Nej. Den enda förmåga du har är den tröttsamt korkade förmågan att projicera dina egna inbillningar på andra medlemmar. 
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-18 04:14:44 följande:
    Så några vettiga argument om varför det blir en vanlig diskussion när det handlar om män, men inte när det handlar om kvinnor har du inte?
    Det är du som inga vettiga argument har.

Kvinnor har inga problem med könet eftersom de är elastiska därnere och dessutom kan göra knipövningar för att stärka och göra musklerna i underlivet mer spänstiga. Medan många töntiga incelpojkar alltid ska tjafsa om sina ointressanta minikorvar. Tröttsamt det med. Ingen bryr sig om era ynkliga pinnar, oavsett storlek på dem.  
Svar på tråden Trång kvinna